täys toope
ÄitiysLomalaisen mies!!!!!
johan meni monta kuukautta ennenkun rupes raksuttamaan tässä pollassa!
johan meni monta kuukautta ennenkun rupes raksuttamaan tässä pollassa!
ja luulin että hän oli joku niitä tissikuvakohun mukanaantuomia idiootteja... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Huomasin kanssa että se on täällä nyt :-D
:heart: *vilkuttelee
Miten se tähän liittyy? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja v:eiks tuo oo palstaillu jo aika pitkään
no ekan kerran minä ainaki huomasin sillonku tuli prof kaksmieli ja se marko31vee palstalle.Alkuperäinen kirjoittaja v:eiks tuo oo palstaillu jo aika pitkään
Whooo? :O *pöllöilee*Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:heheh -
pöllö
RUUUUSAAA!! säkin olit täällä ja kehtasitkin olla ihan hiljaa ! *läppäsee pyllylle* .. hyvää yötäAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Illanjatkoja sekä ÄitiysLomalaiselle että Miehelle!
*katoaa petiin, tilt*
:wave: :heart: :heart:
Itseasiassa tää taitaa olla meidänkin eka kertaAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Voi hitsi, mä oon jopa vähän kade . Nimittäin mä voin kakssataaprosenttisella varmuudella sanoa etten KOSKAAN pääse kirjoittamaan mieheni kanssa samaan ketjuun kaksplussalle
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Voi hitsi, mä oon jopa vähän kade . Nimittäin mä voin kakssataaprosenttisella varmuudella sanoa etten KOSKAAN pääse kirjoittamaan mieheni kanssa samaan ketjuun kaksplussalle
*nauraa* sun täytyy löytää oikea keino vikitellä se tänne ja ennen kuin se edes hoksaa mistä onkysymys niin voit sanoa " TOO LATE DARLING!!"Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Voi hitsi, mä oon jopa vähän kade . Nimittäin mä voin kakssataaprosenttisella varmuudella sanoa etten KOSKAAN pääse kirjoittamaan mieheni kanssa samaan ketjuun kaksplussalle
Umm.. no joo, jos ei sitä Tel Avivissa istumista yhdessä lasketaAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Itseasiassa tää taitaa olla meidänkin eka kertaAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Voi hitsi, mä oon jopa vähän kade . Nimittäin mä voin kakssataaprosenttisella varmuudella sanoa etten KOSKAAN pääse kirjoittamaan mieheni kanssa samaan ketjuun kaksplussalle
vai muistakohan väärin