Siis öööö... NYT vasta tajusin että Mies-Hki on...

• Viestiketjun aloittaja täys toope
  • Ensimmäinen viesti
täys toope
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Huomasin kanssa että se on täällä nyt :-D
:heart: *vilkuttelee
ja luulin että hän oli joku niitä tissikuvakohun mukanaantuomia idiootteja... :ashamed:

anteeksi... vilpittömästi. :ashamed:

Turkilmas
Voi hitsi, mä oon jopa vähän kade :D. Nimittäin mä voin kakssataaprosenttisella varmuudella sanoa etten KOSKAAN pääse kirjoittamaan mieheni kanssa samaan ketjuun kaksplussalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Voi hitsi, mä oon jopa vähän kade :D. Nimittäin mä voin kakssataaprosenttisella varmuudella sanoa etten KOSKAAN pääse kirjoittamaan mieheni kanssa samaan ketjuun kaksplussalle :D
Itseasiassa tää taitaa olla meidänkin eka kerta :)

vai muistakohan väärin

*nauraa* :D sun täytyy löytää oikea keino vikitellä se tänne :D ja ennen kuin se edes hoksaa mistä onkysymys niin voit sanoa " TOO LATE DARLING!!" :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Itseasiassa tää taitaa olla meidänkin eka kerta :)

vai muistakohan väärin
Umm.. no joo, jos ei sitä Tel Avivissa istumista yhdessä lasketa :D

Juu-u...turkilmas, aina voit chattailla jonkun toisen miehen kanssa, ellei omasta ole... :whistle:

Enkä ,Mies, mä piilotellut vaan tulin juuri chatista öitä toivottelemaan.

Ja oikein hyvää asentoa ja supistuksetonta yötä ÄitiysLomalaiselle! :wave:

Yhteistyössä