Siis nyt ei ole vitutuksella rajaa

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Olen täällä kertonutkin että olen laihduttanut tänä vuonna 18kg, olo on jees ja tähän mennessä olen näyttänyt omaankin silmään ihan ok:lta, no, kylmää vettä tuli niskaan just äsken. Katselin tuollasta korsettia, koko L/Xl, ja mittasin meniskö se mulle päälle, mutta paskanmarjat, melkein 20cm vielä matkaa sen vyötärön ympärykseen :headwall: :headwall: :headwall: :/ :/

Eli siis olen sen mukaan edelleenkin kokoa XXXXXL :/ :/

Millä vitulla mä saan nää läskit johonkin kuosiin??? hetken tuli fiilis että en syö enään ikinä mitään. ja miten mä olen saattanut luulla että olen ihan "ok" kun totuus ollut muuta :|

kamoon kakkahousu, mitotukset ny on ihan persiillään, eikä eri valmistajien voi vertailla keskenään. jos peili sanoo ok, niin ota 7xl ja revi niskaan. ei kai kukaan sinne kokolappuun kurki? :o mullakin normi kokoa 38, niin venäjältä tuodut pikkuhousut (mailman parhaita pitsi-ähötyksiä) on kokoa 4xl

Tunnen tuon tunteen erittäin hyvin :/
En ossaa silti sanoa mittään... oman itsensä hyväksyminen lihavana vaikeaa--- ainakin minulla.
Kaikesta huolimatta iso halaus sinulle!

Voi kuule, riippuu niin paljon vaatteen valmistajasta, että mikä koko kenellekin menee. Kokeilin tässä vuosi sitten suunnilleen yhtä paitaa HM:llä, ja mun olis pitäny ostaa se paita kokoa 46/48, vaikka en TODELLAKAAN ole niin iso. Muualta ostetuissa paidoissa menee koko 40, joissakin malleissa jopa 38. :hug: Pistä pienen koon syyksi, tuohan on jo aivan loistava saavutus tuo -18kiloa!! =)

Siis kokeilitko vai mittasit vain korsetin ulkopuolelta? Kun eikös korsetin tarkoitus ole tehdä hoikempi uuma kuristamalla lihoja kasaan? Näin ollen kuvittelisin, että sen korsetin ois tarkotus olla tiukka?

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Siis kokeilitko vai mittasit vain korsetin ulkopuolelta? Kun eikös korsetin tarkoitus ole tehdä hoikempi uuma kuristamalla lihoja kasaan? Näin ollen kuvittelisin, että sen korsetin ois tarkotus olla tiukka?

Eikun tuolla oli mitat ja juu siis tiedän että vyötäröltä tarkotus olla piukka mutta tuskin se lähes 20cm hävittää :whistle:

Juuri ostin vero modan 40(ennen pudotusta 44) kokoiset housut, ja samalla nyt menee sepplän 44 farkut..mikä sun paino/pituus on? ja kuinka käppänen ympärys mittan siinä korsetissa oli?

Siis mitä vitsiä! Sä olet tehnyt loistavan urakan ja nyt olet siitä onnelinen! Tämä on käsky!

Älä lähde tuolle linjalle "en syö enää mitään". Sillä tavalla epäonnistut taatusti. Kyllä se siitä, jatka samaan tapaan millä olet onnistunut pudottaan.

Tsemppiä. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja moikka:
Juuri ostin vero modan 40(ennen pudotusta 44) kokoiset housut, ja samalla nyt menee sepplän 44 farkut..mikä sun paino/pituus on? ja kuinka käppänen ympärys mittan siinä korsetissa oli?

No mä ostin kanssa seppälän hameen kokoa 40 :D olen siis edelleen aika iso, 170cm/80kg, mutta olen luullut että liikunnan ansiosta olen kuitenkin suht hyvässä kunnossa. Huom luullut :$

Minä pudotin sen 45kg 1,5vuodessa ja monenlaista ikaa mahtui siihen pudotukseen. Vaatekoot vaihtelee ihan hirveästi ja sitä kokoa tärkeämpi on se miltä näyttää siis onko lihasta jne... itse olen nyt normaalikokoinen (olin siis ennen raskautta :)) ja vaatekoko on m-l joissakin tiukoissa menee xl . Älä masennu vaan jatkat vaan sinnikkäästi :)

Höh, mulle kävi eilen sit just toisinpäin, kun tiedän olevani runsaan kokoinen, pitkä olen, mutta jouluisen pyöreä kuiteskin, joten vaatteet aikalailla poikeuksetta L/XL. Ostin seppälän alennusrekistä 158/164cm tyttöjen paidan. :whistle: Ja siinä luki paita, ei mekko. :xmas: Ukko tuumas naureskellen et aika plösöjä taitaa muksut nykyään olla..

Muoks. Kipinäinensääri, helvetin iso urakan olet tehnyt, nostan hattua sulle!!
:D :flower: :flower: :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja moikka:

No mä ostin kanssa seppälän hameen kokoa 40 :D olen siis edelleen aika iso, 170cm/80kg, mutta olen luullut että liikunnan ansiosta olen kuitenkin suht hyvässä kunnossa. Huom luullut :$

minä olen 173/81,7kg...mutta mulla taitaakin olla sitten vyötäröllä makkaraa, kun vy 95cm...ehkä menis sepplästä mullekkin pienempi kun 42 jousto meni joskus..mut nämä ei jousta ollenkaan ja ovat vähän löysät. Mutta hienostihan sä olet pudottanut!

Mulla menee vaatekoko joissakin 46-48 tai xl mutta tosi tiukoissa pitäisi olla isompi mutta en kyllä laitakaan noita tiukkoja päälleni ennenkuin toi maha häviää tosta pienemmäksi. Painoa pudonnut maaliskuusta melkein 14 kg. H&M:n yhet housut jotka tilasin joskus keväällä (kokoa 46), meni vasta äskettäin jalkaan, ne on sellaset cargohousut, muut jäi vielä kaappiin odottamaan aikaa parempaa.

Lisäys: ap:lle: mahtava pudotus!! onnea! perässä tullaan

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:
Höh, mulle kävi eilen sit just toisinpäin, kun tiedän olevani runsaan kokoinen, pitkä olen, mutta jouluisen pyöreä kuiteskin, joten vaatteet aikalailla poikeuksetta L/XL. Ostin seppälän alennusrekistä 158/164cm tyttöjen paidan. :whistle: Ja siinä luki paita, ei mekko. :xmas: Ukko tuumas naureskellen et aika plösöjä taitaa muksut nykyään olla..

Muoks. Kipinäinensääri, helvetin iso urakan olet tehnyt, nostan hattua sulle!!
:D :flower: :flower: :D

Anteeks mutta
:laugh:
tuo ilmaisu :D

Yhteistyössä