Siis nylkyttääkö muidenkin miehet??:o

  • Viestiketjun aloittaja hilma
  • Ensimmäinen viesti
sekoboltsi tilhi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies tekee, mutta ei ikinä lasten nähden. Lähinnä se on sellaista halatessa likistymistä, siis "siitä" kohdasta vähän kovemmin. Joskus harvoin, kun ollaan ihan kahden, niin jos teen jotain, missä pitää kumartua, mies saattaa ottaa lanteilta kiinni ja tehdä muutaman työnnön mua vasten.
Musta on vaan ihanaa, että se tykkää musta niin. Vaikkei se mulle miltään tunnukaan, niin silti nautin siitä läheisyydestä ja kiinni pitämisestä.
Mikä siinä on säälittävää, jos mies tykkää puolisostaan?
Samoin aatoksin..
Ja tuohon voisi muutama naputella vastauksen?!
Alentavaa ja lapsellista. Ihan eläimellistä käytöstä, ihminen ei ole koira.
hah se mitään alentavaa ole, se vaan kertoo että sen tekee kovasti mieli :D
kyllä mun mielestä sen verran huumoria täytyy löytyä ettei ota kaikkea niin turhan vakavasti... sitäpaitsi kyl mie ihan tarjoan sitä persettä nylkytettäväks ja puristeltavaks että sinänsä... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alentavaa ja lapsellista. Ihan eläimellistä käytöstä, ihminen ei ole koira.
Ei hyvää päivää :hug: Ei todellakaan eläimellistä! Tai sit me tarkoitetaan eri tapaa tuolla nylkyttämisellä. Ja meillä on muutakin läheisyyttä kuin tuota ohi mennen kiinni tarttumista yms. Enkä koe koskaan alentavana tai lapsellisena tuon rakkaani halailuja, kiinni tarttumisia, nylkyttämisiä tai muitakaan tapoja, joilla hän huomioi minua.
Onhan tuo eläimellistä, kuten kaikki viettipohjainen käytös seksiä, lapsenhankintaa ja ihastumista myöten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies tekee, mutta ei ikinä lasten nähden. Lähinnä se on sellaista halatessa likistymistä, siis "siitä" kohdasta vähän kovemmin. Joskus harvoin, kun ollaan ihan kahden, niin jos teen jotain, missä pitää kumartua, mies saattaa ottaa lanteilta kiinni ja tehdä muutaman työnnön mua vasten.
Musta on vaan ihanaa, että se tykkää musta niin. Vaikkei se mulle miltään tunnukaan, niin silti nautin siitä läheisyydestä ja kiinni pitämisestä.
Mikä siinä on säälittävää, jos mies tykkää puolisostaan?
Samoin aatoksin..
Ja tuohon voisi muutama naputella vastauksen?!
Alentavaa ja lapsellista. Ihan eläimellistä käytöstä, ihminen ei ole koira.
hah se mitään alentavaa ole, se vaan kertoo että sen tekee kovasti mieli :D
kyllä mun mielestä sen verran huumoria täytyy löytyä ettei ota kaikkea niin turhan vakavasti... sitäpaitsi kyl mie ihan tarjoan sitä persettä nylkytettäväks ja puristeltavaks että sinänsä... ;)
Eli se ei olekaan huumoria vaan jonkinlaista seksiin kutsumista/kiihottamista seksikontaktiin? Ja tuollaiset "haluan sinulta seksiä"-vihjailutko kuuluu mielestäsi lapsen silmille? Ei todellakaan kuulu!
 
Mari -76
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Kyllä meillä nylkytetään puolin ja toisin :D
Juu, puolin ja toisin täälläkin :D

Onkohan nää yököttelijät täällä sitä mieltä että seksissä ei ole MITÄÄN HAUSKAA :D Meillä ainakin kikatetaan sängyssäkin :) Tuo nylkytys on vanha meidän välinen vitsi :)
 
härreGyyd harmaana
Meillä kans nylkkästään ohimennessä, jos toinen on sopivasti kumartuneena :) Lapsen nähden tätä ei tehdä. Eikä koskaan ole tullut mieleenkään sen olevan millään lailla alentavaa, meillä kyllä ei niin tiukkapipoja olla muutenkaan :D
 
Mari -76
Ai niin meillä on tullut nylkytyksen lisäksi uusi leikki. Sen nimi on nussivat lokit. Mies painaa itseään minua vasten, räpyttelee käsivarsillaan vimmatusti ja rääkyy lokkimaisesti :D :D

Inspiraationa pari merilokkia eilen rantakallioilla ;)
 
vierailija
Mun uusi mies nylkyttää kokoajan ja tuun oikeesti hulluks. Toivon että tää menee ohi ja löydetään yhteinen sävel tähän, mutta siis... Se nylkyttää mua vaikka en pyllistäus, kunhan makaan vaan sängyllä niin toinen tulee nylkyttää. Menee fiilikset puhumattakaan mahdollisista seksihaluista (mieheni on todella komea ja seksi on hyvää, mutta tulee niin halpa olo jotenki kun toinen alkaa nylkyttämään). Olen puhunut asiasta ja hän kyllä kuunteli, toivottavasti asiat muuttuu.
 
vierailija
Kyllä mun mies nylkyttää ja usein vielä tahallaan tiputtelen kyniä tai muuta että joudun pyllistelemään. Ja lähden aina nylkyttämiseen mukaan. Itsekin joskus nylkytän miestä. Meistä se on hauskaa.
 

Yhteistyössä