Ovat saaneet meitin tuppisuun sanomaankin jotain!
Tulee onko, oho, auto ja haukku =) Hitaasti mutta varmasti!
Tulee onko, oho, auto ja haukku =) Hitaasti mutta varmasti!
Meillä osataan nuo sanat jo, mutta kas kummaa, koskaan ei ole tullut ongelmia tai itkuja, kun ollaan pienestä saakka opetettu että kaikkea ei voi eikä tarvitse saada ja ostaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ootas vielä vähän, niin se oppii sanat tahtoo ja osta ja anna.
Se oli lapsena ihan raamattu, mä selilin sitä kesälläkin ja haaveilin varmaan joka ikisestä lelusta =) On ne kyllä paljon muuttunu reilussa 10 vuodessa!Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Ne on meidän perheen suosikkilukemisia . Kolme on jo tullut postiluukusta. Tuppisuu pikkumies sanoo au-toh! ja hau hau niitä lukiessaan, ja materialisti isosisko toivoo sitä, tätä ja tuotakin vielä. Ja me miehen kanssa ihmetellään miten hienoja leluja nykylapsilla onkaan =)
Onneks mä osaan vastata, et kaikkee ei saa vaikka haluaa..Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ootas vielä vähän, niin se oppii sanat tahtoo ja osta ja anna.
Siis tämä mikä meillä on, on nimeltään Amon aarrekirja 2007.Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:Tuleeko vielä se pienempi ja paksumpi lehti (ainakin 90-luvulla tuli)? Vai onko tämä sen nykyaikainen versio?
No niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Onneks mä osaan vastata, et kaikkee ei saa vaikka haluaa..Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ootas vielä vähän, niin se oppii sanat tahtoo ja osta ja anna.
Onneks ei oo pakko ostaa..Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:Meillä on joka päivä kauhee tappelu noista lelulehdistä |O ja suunnilleen jokatoinen lelu pitäs ostaa. Ihan kun ei hukuttas jo nuihin entisiin. :/
Meilläkin kaikki haluais katsoa just sitä yhtä lehteä vaikka vaihtoehtoja olisi.Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:Meillä on joka päivä kauhee tappelu noista lelulehdistä |O ja suunnilleen jokatoinen lelu pitäs ostaa. Ihan kun ei hukuttas jo nuihin entisiin. :/