ja sen sisällä oli 1 tytön toppi ja sortsiasu ja mää en tiiä yhtää keneltä ne on
mää oon muutamia vaatteita kyl ostanu täältä palstalaisilta mut en mielestäni oo tälläsiä ostanu tai sit en muista yhtää..oonkoha menny iha sekasi..
:ashamed:
kemistä paketti oli tullu mut ei ollu lähettäjän nimee..jos joku tietää lähettäneesä mulle paketin ni kertokaa jotta saan tietää..mua vaivaa iha kauheena.. :/
mää oon muutamia vaatteita kyl ostanu täältä palstalaisilta mut en mielestäni oo tälläsiä ostanu tai sit en muista yhtää..oonkoha menny iha sekasi..
kemistä paketti oli tullu mut ei ollu lähettäjän nimee..jos joku tietää lähettäneesä mulle paketin ni kertokaa jotta saan tietää..mua vaivaa iha kauheena.. :/