siis mulle tuli äske postin mukana paketti...

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
ja sen sisällä oli 1 tytön toppi ja sortsiasu ja mää en tiiä yhtää keneltä ne on :whistle:
mää oon muutamia vaatteita kyl ostanu täältä palstalaisilta mut en mielestäni oo tälläsiä ostanu tai sit en muista yhtää..oonkoha menny iha sekasi.. :whistle: :ashamed:
kemistä paketti oli tullu mut ei ollu lähettäjän nimee..jos joku tietää lähettäneesä mulle paketin ni kertokaa jotta saan tietää..mua vaivaa iha kauheena.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
jos on huutonetistä? oliko sinun osoitteesi oikein?

oli ihan oikeen,mut en oo ostanu mitää huutiksesta,nättejä ne vaatteet oli mut en muista tommosta ostaneeni..ja selasin verkkopankkiaki läpi ja siel ei ollu mitää pieniä maksuja kellekkään...tosi outoo.. :/
 

Yhteistyössä