Siis mulle riittäis jo pahoinvointi

  • Viestiketjun aloittaja rv 20
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Joo, tervetuloa kerhoon vaan. Esikoisesta loppu mulla synnytykseen ja nyt loppu rv 25 tienoilla ja sitä iloa kesti huimat 5 vkoa!! ja nyt kun rv 30 jo kovasti ylitetty ni kyllä taas aamusin yököttää. Vielä ei oo tarvinu oksentamista uudelleen alottaa mutta... Onneks palkinto tästä on maailman paras. <3
 
Ite ole jo loppusuoralla(38+3),mutta alussa oli mullakin aivan järkky olo. Makasin kylppärin lattialla(kaakelien kylmyys jostain syystä helpotti :p ).Mutta siis pahaolohan tulee myös siitä,tai ainakin pahenee,jos ei syö,ja verensokeri laskee,joten tässä muutama mitä ite koin hyviksi:

-Jääkaappikylmät Granny Smith-omput
-Mehujäät,appelsiini varsinkin
-Ja kuuma tee,pikkasen sokeria joukkoon

En tiedä toimiiko muilla,mutta noi sain pysymään sisällä,joten verensokru hieman nousi,tyhjällä mahalla oli pahin olla.

Toivottavasti auttoi! :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
Juu, ei oo kivaa. :/ Mulla helpotti jonkin verran rv32 eteenpäin, mutta ihan loppuun saakka oli ainakin jonkin asteinen äklötys päällä.

:hug:
Jotenkin tuntus, että tuskin ainakaan kesää myöten helpottaa, kun nyt jo hikoilen kuin sika toppavaatteissa, vaikka ulkona lämpöä +7 ja sisällä +17. Kaikki patterit olen väännellyt pois päältä ja nukun alasti ilman peittoa. Mies ärisee kun on viluinen, mutta mulla on kuuma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
Juu, ei oo kivaa. :/ Mulla helpotti jonkin verran rv32 eteenpäin, mutta ihan loppuun saakka oli ainakin jonkin asteinen äklötys päällä.

:hug:
Jotenkin tuntus, että tuskin ainakaan kesää myöten helpottaa, kun nyt jo hikoilen kuin sika toppavaatteissa, vaikka ulkona lämpöä +7 ja sisällä +17. Kaikki patterit olen väännellyt pois päältä ja nukun alasti ilman peittoa. Mies ärisee kun on viluinen, mutta mulla on kuuma.
No itseasiassa mulla oli la heinäkuun lopussa ja niin se vaan kesää kohden helpotti! :) Kesällä muutenkin kiva kun on tuoretta ruokaa torit pullollaan (mulla siis maistui marjat ja muut raikkaat ruuat).

Tsemppiä! Ja koita olla optimistinen ja usko siihen, että se voi hyvinkin helpottaa jo ensviikolla. :hug:
 

Yhteistyössä