siis mulla hajoo pää.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
yks "kaveri" (josta olen täälläkin avautunu) on pommittanu mua koko illan!!!
en oo ees jaksanu vastata kun tiedän mikä vänkäys siitä tulee..
puhelu menis aivan 100% varmasti näin:
mä:moi
kaveri:moi,mitä teet tänää?
mä:"pirkko" tulee meille ja otetaan pari kaljaa jne.
kaveri:voinko tulla mukaan?
mä:en mä nyt oikein tiedä kun ei olla "pirkon" kanssa nähty vähään aikaan..
kaveri:no jos tuun nopeesti?
mä:ei se nyt oikein käy..
kaveri:mut ihan vähäks aikaa?
mä:ei kyl tänää..
kaveri:no soitellaan sit myöhemmin!
mä:joo.......

ja se kaverin mainitsema "myöhemmin" on kutakuinkin puolen tunnin kuluttua edellisestä puhelusta :headwall:

et mä en jaksa vastata sille ja sit se pommittaa mua ihan jatkuvasti :headwall:
ja mä en sille pysty sanoo et jätä mut rauhaan,se on jotenki niin... rassukka.. :ashamed:

:snotty:

kun ei tähän ole ratkaisua... :ashamed:
mä voisin sitä jotenkuten kestääkin,mut kukaan mun kaveri ei jaksa sitä yhtään... ja tällä tapauksella ei todellakaa ole kavereita joten se ripustautuu muhun ku hukkuva oljenkorteen :headwall:
no,oma vika kun olen -tylysti sanottuna- ollu sille mukava ja kaveria.. :ashamed:

:( Voi itku. Nyt kun et vastaa niin kohta soi ovikello.

Ehkä sun pitäisi sanoa sille suoraan, koska muuten se ei ikinä saakaan kavereita. Eihän kukaan jaksa tommosta tyyppiä :(.

Ei kai se ole sun vika jos on niin säälittävä. [img=http://img53.imageshack.us/img53/7421/jimcarrey2nn5.gif]

Laita sille tekstari jos et henno sanoa suoraan tai kirjoita kirje ;).

Mun työkaveri, joka muinoin muutti työpaikan sijaintikuntaan ihan toisesta maakunnasta ilman mitään sidoksia tänne, oli sellanen aluksi et se kävi paljon kylässä toisten työkavereiden luona. Ja mä, joka olen ollut firmassa 10 v. en ole käynyt vieläkään heidän luonaan. Nyt kun on ollut paikkakunnalla 7 v. niin on jo ystäväpiiriä ja meillä muillakin vapaampaa. Onneksi itse olen asunut kauempana, yli 30 km töistä vähintään ennen, nyt melkein 60 km, en joutunut tämän "vierailubuumin" uhriksi, mutta toiset kokivat sen hankalana.

Sitä ihminen kuitenkin haluaa olla ystävällinen ja auttaa. Siitä sulle suuri kunnia. :flower:

tota kirjettä olen miettinytkin,mut mitä mä siihen laitan? :o
"sori mut mä en jaksa sua" vai "ehkä meidän ei kannattas enää nähdä,koska.... ööööööhhh...." :ashamed:
ei tällasta asiaa pysty sanoo mitenkä.. :|

tämä henkilö on.. mikähän sana kuvais parhaiten... rasittava? puhuupuhuupuhuupuhuu,puhuu toisten päälle,ei kuuntele ketään,puhuupuhuupuhuu ja käyttää jutuissaan aika rankasti välillä värikynää. puhuu itsensä pussiin monta kertaa yhden jutun aikana.
ei ymmärrä kieltäviä vastauksia,tunkee itsensä joka paikkaan. pummii toisten rahat,tupakat,ruuat jne. :ashamed:

Yhteistyössä