Siis mua ihan hirvittää tämä välillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoko

Vieras
Meillä on ennestään poika ja tyttö. Molemmat olen aavistanut raskausaikana oikein enkä ole ultrassa mitään kysellyt sukupuolesta. Nyt myös alkuraskaudesta asti ollut tunne tytöstä. Kysyin ultrassa rv20 ja lääkäri totesi, että näyttäisi tytöltä. Kysyin taas uudelleen rv28 lääkärissä ja hän sanoi myös, että näyttää tytöltä.

Nyt sitten mietin, että mitä jos ne onkin väärässä.... näenkö synnytyksessä, että ai se onkin poika ja miten osaan suhtautua. Olen niin täysin valmistautunut siihen, että tyttö tulee.

Tämä oma tyttötunne vain on valtavan vahva. Ajatus pojasta tuntuu oudolta... en tiedä miksi, onhan meillä jo ennestäänkin poika. Lisäksi tämä raskaus ollut samanlainen mitä tytöstä. Alkuraskauden oireet oli samanlaiset mitä tyttöä odottaessa, osa hieman voimakkaampia. Ja poikaa odottaessa esim. rinnat ei kasvaneet odotusaikana juuri nimeksikään ja tyttöä odottaessa piti ostaa uusia liivejä raskausaikana. Samoin nyt kasvaneet rinnat.

No rupeeppa ajattelemaan et se on poika. Siis semmosta itsesuggestiota. Niin mä tein ekassa raskaudessa ja mitä pitemmälle raskaus eteni sitä varmempi olin et se on poika ja niin olikin. Ultrassa en kysyny, kun siellä näkee kuka mitäkin.

Yhteistyössä