Siis mua hirvittää jo etukäteen miten saan ruhoni nostettua ylös neljältä aamuyöllä

mä menin yhen kesän joka aamu puol 5 töihin.Voin kertoo et oli kans vaikeuksia heräämisen kans!Pari kertaa tuli mentyä suoraan baarista töihin ja olo sen mukanen.... :$ onneks oli tehdastyö eikä palveluammatti.Mut mulla sillon ei ollut lasta joten oli silleen helppoo.Mut tsemppiä sulle!!Ja rutkasti unihiekkaa aikasta nukahtamista varten
 
Oikeesti, tuollaisina aikoina heräävät ja töihin lähtevät ihmiset ovat sellaisia joita aina suorastaan kateellisena ihmettelen!! Oma ukko on juuri sellainen, kun kello herättää aamuyöstä kahden ja neljän välillä (silloin kun kotiin ehtii yöpymään) ja itse makeimmassa unessa käännän kylkeä!
 
mä kävin esikoisen ollessa pieni n. 4v työllistämistuella töissä ja piti olla töissä kello kuus ja linkkarilla kävin ni piti olla pussipysäkilla kello viis ni ei kyl kauheasti naurattanut silloin :/ Enkä enään rupea siihen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
mä menin yhen kesän joka aamu puol 5 töihin.Voin kertoo et oli kans vaikeuksia heräämisen kans!Pari kertaa tuli mentyä suoraan baarista töihin ja olo sen mukanen.... :$ onneks oli tehdastyö eikä palveluammatti.Mut mulla sillon ei ollut lasta joten oli silleen helppoo.Mut tsemppiä sulle!!Ja rutkasti unihiekkaa aikasta nukahtamista varten
Tuota nukkumaan menoa myös mietin ku oon tällanen ilta ihminen ollu aina et miten maltan mennä nukkumaan esim.kahdeksalta illalla. :eek: Aamut on mulle myrkkyä. :x

 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Mitenkäs sit se juttu meni kun kyselit aikaisemmin tosta työ jutustas???
Kävin työpaikalla sanomassa pari valittua sanaa ettei tällanen peli vetele alkuunkaan. :headwall: Vaikka työt taas jatkuu pidän kuitenkin silmät ja korvat auki ja kuullostelen muitakin vaihtoehtoja.

 

Yhteistyössä