Siis miten tää voi olla mahdolista?!?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doron Nofia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Doron Nofia

Uusi jäsen
21.04.2006
15
0
1
Viime maanantaina paino 84,5 (sitä edellisessä ma punnituksessa 86,5). Mutta mutta...

Tänään vaaka näytti 87,5kg :'(

Lauantaina söin puol pussia Pandan lakua ja yhden jäätelön. Tosin kävin sitten illalla pidemmän hölkkälenkin :/

Mä kyllä sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka tämän vi**n ylipainon on aiheuttanut ja tiedän, että aineenvaihdunta toimii vaihtelevasti... Mutta sitä en käsitä miten painoa voi tulla 3 KILOA viikossa lisää, vaikka joka päivä käyn tunnin/kahden kävelyllä ja olen syönyt ihan samalla tavalla koko viikon... \|O

Masentaa!!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 08:27 Doron Nofia kirjoitti:
Viime maanantaina paino 84,5 (sitä edellisessä ma punnituksessa 86,5). Mutta mutta...

Tänään vaaka näytti 87,5kg :'(

Lauantaina söin puol pussia Pandan lakua ja yhden jäätelön. Tosin kävin sitten illalla pidemmän hölkkälenkin :/

Mä kyllä sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka tämän vi**n ylipainon on aiheuttanut ja tiedän, että aineenvaihdunta toimii vaihtelevasti... Mutta sitä en käsitä miten painoa voi tulla 3 KILOA viikossa lisää, vaikka joka päivä käyn tunnin/kahden kävelyllä ja olen syönyt ihan samalla tavalla koko viikon... \|O

Masentaa!!!!!!
Älä masennu ja :hug: .Minä olen pian kolme viikkoa ollut painonvartijoissa ja paino on heilahdellut kilonkin päivässä.Aloituspaino oli 72.5kg ja nyt painoa on 68.4kg.Kauna junnasi tuossa 69-70 välillä.Minäkin olin jo ihan luovuttamassa kun ihmettelin että mikä mättää vaikka lasken tarkkaan pisteet ja joka päivä käyn tunnin lenkin. :whistle: Mutta kyllä se siitä,älä luovuta. :hug: =)

Yhteistyössä