Siis miten mun lasteni jalat voi kasvaa näin mielettömästi!!!!!

vieras
pojalla oli 11v toukokuussa kengän koko 39 ja kerralla ostettiin kaikki kengät aamutossuja myöten.
Heinäkuussa alkoi valittaan kun puristaa hieman jalkaa :)
Elokuun alussa lamssittiin taas kenkien ostoon ja koko olikin jo 44.Kaik men uusix.Nyt poitsu on 14v ja jalan koko pysyny samana.

Emma
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
mä kuvittelin et miejän kersoilla on iso jalka, herra 2v ->25 ja neiti 5vee ->31.. tai no, onhan niillä isot jalat, mut on niillä pituuttaki, eihä ne pystyssä pysys jos ois pien jalka..
Sitten ku viel saisivat lihaa luitten ympärille ni eivät lähtis tuulen lentoon :LOL:
meidän 9v pojalla kengän koko 33/34 ja 1,1vuotiaalla 23. Eli mielestäni isompi poika aika pienijalkainen, mut tää vauva taas taitaa olla aika isojalkainen. Pituuttakin 1vuotiaana 85cm. Minkä kokosia jalkoja muiden 1vuotiailla on?

käpy123
Olen itse poika, ja toi koko näyttäis vaihtelevan aika paljon. Mulla itellä oli kutosella 34-35. ja seiskal sit 40-41 :D Ja pituutta seiskalla oli 155, mutta jalan kasvun jälkeen kasvoin roimasti pituutta, jopa 4-5cm kuukaudessa joskus, keskimäärin 1,5-3cm sen vaiheen.

Hassua että 10veellä 40koko :D Ja tähän vielä 2vuoden takaisen upituksen pahoittelut.

Yhteistyössä