Meillä on tytöllä 3 v 29 kuomat.Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:Joo mun pojat on 5v. ja 2v. ja isommalle pitää ostaa jo 34 ja pienemmälle 28
Kääk meillä on kakkonen 11v ja koko 37, pikkunen 6v ja koko 27Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:Joo mun pojat on 5v. ja 2v. ja isommalle pitää ostaa jo 34 ja pienemmälle 28
Viimeisen 4 kk aikana tullut 6 senttiä pituutta lisää, tuntuu tosin kasvavan samaa kyytiä kokoa ajan, niin jalat kuin pituuskin.Alkuperäinen kirjoittaja th:Tiesittekö, että lasten jalan kasvu ennakoi pituuskasvua. Eli valmistautukaa ostamaan pian myös uusia vaatteita. Jalka siis kasvaa ensin ja sitten muu vartalo.
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:kasvaako ne maata pitkin??
meidän isä aina sanoi niin tuosta meidän pojasta vauvana... jalkaterä oli hassun iso muuhun jalkaan verrattuna ja nyt talvisaapas on 33
Mä kun kauhistelin omaa 5 v tä, viime talvena kenkä 28 ja nyt piti ostaa 31Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:Joo mun pojat on 5v. ja 2v. ja isommalle pitää ostaa jo 34 ja pienemmälle 28
häh mä käytin 29 kokoa ekaluokalla, mun tytön, 2v6kk kengät on 24 nyt mun kengät 36Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Meillä on tytöllä 3 v 29 kuomat.Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:Joo mun pojat on 5v. ja 2v. ja isommalle pitää ostaa jo 34 ja pienemmälle 28
Vanhakos sen 44 omistaja on? Mun 10 v:llä on 40.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Helposti
*Äiti, jonka suu loksahti pojan kengän koon vuoksi. Vaatimaton 44* B)
no jännä,meillä on vauvapoika,jolle kaikki kuukautta vanhemmillekkin tarkotetut sukat on pieniä jo nyt...ollaanki naureskeltu et varmaan kai se on jo teini-iässä pitempi ku mä,ja varmaan isäänsäki pitempi..Alkuperäinen kirjoittaja th:Tiesittekö, että lasten jalan kasvu ennakoi pituuskasvua. Eli valmistautukaa ostamaan pian myös uusia vaatteita. Jalka siis kasvaa ensin ja sitten muu vartalo.
Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:Justiinsa alkutalvesta ostin molemmille pojille uudet kengät ja vielä ihan tuntuvalla kasvunvaralla ja nyt ne on jo pienet????!!!
Ei auta kun painua taas kenkäkaupoille |O