Siis miten kauan tässä vielä menee, että ex-mies antaa minun elää omaa elämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jansku"

Vieras
Kauanko teillä eronneilla on mennyt siihen että exä on jättänyt rauhaan ja antanut sinun jatkaa elämääsi?
Meillä on vuosi erosta ja edelleen exä tenttaa kenen kanssa puhun puhelimessa jos sattuu tuuttaamaan varattua hänen soittaessaan. Kyselee jatkuvasti onko mulla jo uusi mies kierroksessa ja vetoaa aina siihen, että kyllähän hänen täytyy tietää että missä porukoissa liikun ihan yhteisen tyttären turvallisuuden takia!!
(Ja todellakaan en liiku minkään hämärien tyyppien kanssa, en käytä aineita tai tee mitään muutakaan laitonta.)
Myös exän kaverit raportoi kaikesta tekemästäni exälle, esim kaupassa käynnit, kenen kanssa olen ollut lenkillä, uimahallissa, ihan kaiken!
Milloin tämä loppuu?? Eihän tälläistä yksinkertaisesti kestä!

Tuo kestää juuri niin kauan kuin itse siihen suostut. Ei kannattaisi vastata tuollaisiin kysymyksiin mitään ja yhteydenpidon voisi rajoittaa lapsia koskeviin asioihin.

omasat isästä. Vanhemmat erosivat yli 30 vuotta sitten. Isä edelleen sairaalloisen mustasukkainen ja kiinnostunut äidistäni ja hänen tekemisistään, vaikka isä itse on parisuhteessa ollut lähes kkoko ajan ja uuden perheen perusti lähes heti.

Mikähän on isäni diagnoosi? Olen pitänyt itse häntä narsistina.

Urkkii tietoja äidistäni lapsiltaan ja miettii ja jauhaa sitä tietoa kun /jos saa. aivan sairas. Itse siis perusti perheen melko pian ja edelleen samassa parisuhteessa.

en ole vastannut sille noihin kyselyihin ja olen sanonut että en halua olla muuten yhteydessä kuin lasta koskevissa asioissa, mutta ei näytä auttavan. Se soittaa lasta koskevassa asiassa ja loppujen lopuksi puhelu menee aina siihen että mitä saan tehdä yms.

[QUOTE="jansku";23080554 begin_of_the_skype_highlighting**************23080554******end_of_the_skype_highlighting]Voit varmaan kertoa miten saan sen lopettamaan tuon piinaamisen?[/QUOTE]

Siten ettet vastaa kysymyksiin ja teet selväksi että tekemisissä ollaan vain lasten asioissa.

[QUOTE="jansku";23080588 begin_of_the_skype_highlighting**************23080588******end_of_the_skype_highlighting]en ole vastannut sille noihin kyselyihin ja olen sanonut että en halua olla muuten yhteydessä kuin lasta koskevissa asioissa, mutta ei näytä auttavan. Se soittaa lasta koskevassa asiassa ja loppujen lopuksi puhelu menee aina siihen että mitä saan tehdä yms.[/QUOTE]

Sanot vaan kylmästi et näistä asioista ei ole tarpeellista keskustella ja heippa. Eihän sun tarvi semmoista kuunnella.

Tuo kuulostaa aika pelottavalta jos isäsi piinaa äitiäs vieläkin!
Olen harkinnut paikkakunnan vaihtoa, mutta mitenkäs sitten tehdään kun meillä on yhteishuoltajuus ja exä ei anna tyttären muuttaa mukanani? Välimatkaa tulisi noin 70-80km.

Toi on niin kamalaa, tiedän kyllä tunteen... Itselläni exän sairaalloinen mustasukkaisuus pilasi 2 seuraavaa suhdettani. Kyllä sä varmaan saat haettuva yksinhuoltajuuden itsellesi. Eihän se exä voi sua kahlita samaan kaupunkiin loppu iäksesi...

Liia, menikö montakin vuotta ennenkuin exä hellitti? Tuntuu että tämä vaan pahenee ajanmyötä..
Kai se on otettava vaan tiukempi linja. Exällä on vaan raivostuttava tapa jatkaa soittamista ja viestien lähettelyä jos olen kieltäynyt keskustelemasta noista asioista sen kanssa, se saattaa soittaa ja lähettää tekstiviestejä vaikka tunnin putkeen jos en vastaa sille esim että kenen kanssa puhuin.

Siis kuulostaa kyllä tosi sairailta nämä eksät! Miksei näille voi tehdä jotain? Tommonen kyttääminen ja piinaaminen vie mielenterveyden uhrilta. Ja ei voi tehdä kauhean hyvää lapsillekkaan!
Nyt alkoi itteäänki pelottamaan, että lopettaako toi ikinä..

ihme tossukoita te naiset olette. mä en antaisi ajatuksen sijaa tuollaiselle. jos puhelimessa alkais vänkkäämään niin sanoisin että soita sit kun osaat pysyä asiassa ja laittaisin luurin kiinni. Ja jos ihan mahdottomaksi menee niin voihan ne tapaamiset ym lapsiin liittyvät asiat sopia kolmannen osapuolen välityksellä. Tosin ylipäänsä mun exät ei ole sekopäitä.

Niin onhan se helppo sanoa kun sun eksät ei ole sekopäitä. Ihmiset vaan tekee virheitä joskus, mutta ei niiistä tarttis loppuelämäänsä kärsiä sekopäiden eksien muodossa.

No kestihän siinä jonkun aikaa sitä sen itkemistä ja huutoa, mutta ei se toisella paikkakunnalla enää tuntunut miltään. Ja onneks oli tuo ihana mies minua tukemassa, koska muuten olisin menettänyt järkeni... Aloin jo jossain välissä pelkäämään että uusi suhde menee pilalla toisen raivoomisen takia, mut ei onneksi :)

[QUOTE="jansku";23080696]Liia, menikö montakin vuotta ennenkuin exä hellitti? Tuntuu että tämä vaan pahenee ajanmyötä..
Kai se on otettava vaan tiukempi linja. Exällä on vaan raivostuttava tapa jatkaa soittamista ja viestien lähettelyä jos olen kieltäynyt keskustelemasta noista asioista sen kanssa, se saattaa soittaa ja lähettää tekstiviestejä vaikka tunnin putkeen jos en vastaa sille esim että kenen kanssa puhuin.[/QUOTE]

No ostat sitten toisen puhelimen ja liittymän itsellesi, ja sen numeron pidät visusti salaisena ja annat vain luotettaville ystäville jotka ei jaa sitä eteenpäin eksällesi. Toinen liittymä eksää varten. Kun menee asiattomaksi niin pistät puhelimen äänettömälle ja työnnät kaappiin ja annat ukon viestitellä ihan rauhassa. Seuraavana päivänä poistat kaikki viestit kerralla lukematta niitä läpi. Hehah, mä ainakin saisin tuosta tyydytystä jos ex yrittäisi mua piinata.

Meillä erosta kohta 2v, ja exä tenttaa edelleen, laittaa viestiä illalla, ootko hereillä on asiaa?, kun soitan alkaa tenttaus, että miksi oon vielä hereillä (enää en kyl vastaa noihin, mut aluks menin lankaan), kun tulee lapsia kattomaan tsekkaa paikat, ett löytyykö mitään mieheen liittyvää, kuulemma hänen täytyy tietää jos jonkun tapaan, onhan kyse hänen lapsistaan ja mieshän voi olla pedofiili.... on uhannut tappaa mut, jos löydän uuden miehen, on uhannut viedä lapset multa jos alan seurustella.....
eikä loppua näy...

5 vuotta menny ja piinaaminen ei lopu vieläkään... Että varaudu siihen että kestää vielä... Ihmettelin tota että exän kaverit raportoi? Eiks se oo jotenki outoa?

Meillä kanssa käy heti kaikki huoneet ja kaapit läpi jos sattuu tytön tuomaan tänne sisälle asti. Oon yrittänyt pitää sen linjan että eksä hakee tytön hoidosta ja vie hoitoon maanantaina, ettei tarttis olla tekemisissä. Mutta joskus senkin on näköjään pakko päästä tekemään tupatarkastus.
En ymmärrä minäkään tuota kavereiden raportoimisvimmaa, tässä eräs kerta olin jutellut baarissa miespuolisen henkilön kanssa, niin seuraavana aamuna eksä meuhkasi oven takana ja yritti ryskiä ovesta läpi..en kyllä uskaltanut avata ovea.
Toivottavasti minäkin löytäisin sen uuden miehen, vaikka tuntuu kyllä ihan mahdottomalta ajatukselta että joku jaksaisi kattoa tämmöstä touhua..

Yhteistyössä