P
pesumummo
Vieras
Pesuohjeessa lukee että 30*C. Eihän siinä lähe pöpöt ja punkit minnekkään... Voikohan nuo pestä 60 asteessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:ei suomessa ole punkkeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pesumummo:Pesuohjeessa lukee että 30*C. Eihän siinä lähe pöpöt ja punkit minnekkään... Voikohan nuo pestä 60 asteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja s:ei suomessa ole punkkeja![]()
On pölypunkkeja joita tässä tarkoitettiin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja s:ei suomessa ole punkkeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja s:ei suomessa ole punkkeja![]()
niin siis niitä just ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:pesen normaalistikin pyykkiä 30* vedessä, lakanoita 30*,40* tai 60*, useimmiten kuitenki haalealla vedellä, näin säästyy energiaa, kangas ei kärsi kuumuudesta. ei olla vielä saatu mitään oireita yms, että muka olis likaset koneesta tullessaan, eli mun mielestä turhaa mäkätystä pöpöistä. pyyhkeet pesen 60* ihan hygienian vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan provo ketju:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:pesen normaalistikin pyykkiä 30* vedessä, lakanoita 30*,40* tai 60*, useimmiten kuitenki haalealla vedellä, näin säästyy energiaa, kangas ei kärsi kuumuudesta. ei olla vielä saatu mitään oireita yms, että muka olis likaset koneesta tullessaan, eli mun mielestä turhaa mäkätystä pöpöistä. pyyhkeet pesen 60* ihan hygienian vuoksi.
Ai lakanat ei tarvitse kunnonpesua hygienian vuoksi? Päivän parhaat naurut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja s:ei suomessa ole punkkeja![]()
niin siis niitä just ei ole.
mitää? mistä lähtien?
Alkuperäinen kirjoittaja s:No noista pölypunkeistahan oli ihan uutisissa pari kuukautta sitten, että todellisuudessa suomesta otetuissa näytteissä ei ole vuosikymmeniin tavattu pölypunkkeja. Repikää siitä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihan provo ketju:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:pesen normaalistikin pyykkiä 30* vedessä, lakanoita 30*,40* tai 60*, useimmiten kuitenki haalealla vedellä, näin säästyy energiaa, kangas ei kärsi kuumuudesta. ei olla vielä saatu mitään oireita yms, että muka olis likaset koneesta tullessaan, eli mun mielestä turhaa mäkätystä pöpöistä. pyyhkeet pesen 60* ihan hygienian vuoksi.
Juuri meinasin samaa kysyä... Kyllä mä haluan ainakin lakanat kunnolla puhtaiksi. Varsinkin kun meillä on kaksi kissaakin jotka silloin tällöin karvoittavat sänkyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihan provo ketju:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:pesen normaalistikin pyykkiä 30* vedessä, lakanoita 30*,40* tai 60*, useimmiten kuitenki haalealla vedellä, näin säästyy energiaa, kangas ei kärsi kuumuudesta. ei olla vielä saatu mitään oireita yms, että muka olis likaset koneesta tullessaan, eli mun mielestä turhaa mäkätystä pöpöistä. pyyhkeet pesen 60* ihan hygienian vuoksi.
Juuri meinasin samaa kysyä... Kyllä mä haluan ainakin lakanat kunnolla puhtaiksi. Varsinkin kun meillä on kaksi kissaakin jotka silloin tällöin karvoittavat sänkyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihan provo ketju:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:pesen normaalistikin pyykkiä 30* vedessä, lakanoita 30*,40* tai 60*, useimmiten kuitenki haalealla vedellä, näin säästyy energiaa, kangas ei kärsi kuumuudesta. ei olla vielä saatu mitään oireita yms, että muka olis likaset koneesta tullessaan, eli mun mielestä turhaa mäkätystä pöpöistä. pyyhkeet pesen 60* ihan hygienian vuoksi.
Kissankarvat EIVÄT lähde pesussa, pitää poistaa (teippi)harjalla erikseen.. Nimim. omistan 2 norjalaista metsäkissaa
Alkuperäinen kirjoittaja nimim. En omista norjalaista metsäkissaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihan provo ketju:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:pesen normaalistikin pyykkiä 30* vedessä, lakanoita 30*,40* tai 60*, useimmiten kuitenki haalealla vedellä, näin säästyy energiaa, kangas ei kärsi kuumuudesta. ei olla vielä saatu mitään oireita yms, että muka olis likaset koneesta tullessaan, eli mun mielestä turhaa mäkätystä pöpöistä. pyyhkeet pesen 60* ihan hygienian vuoksi.
Kissankarvat EIVÄT lähde pesussa, pitää poistaa (teippi)harjalla erikseen.. Nimim. omistan 2 norjalaista metsäkissaa
Kyllä ne lähtee.