Siis mitä v***ua teen tuo ukon kanssa!!!!!!!!?

• Viestiketjun aloittaja Prrrrrkkkkllllll!!!!
  • Ensimmäinen viesti
Prrrrrkkkkllllll!!!!
Olen sanonut tuhat kertaa samoista asioista. Esim. että "huuhtelethan astiat ennen kuin laitat koneeseen, muuten ei tule puhdasta ja kone menee tukkoon". Nyt menin sitten avaamaan koneen luukun kun oli pessyt. Ja mitä helvettiä taas: koneen pohjalla on 2 dl riisiä ja kanan nahkoja!!!! Siis vittu 2 dl!!!! Ja yllätys, yllätys tiskit aivan paskaisia eli ei muuta kuin koneen likasihdin puhdistus ja huuhteluveden mukana lennelleiden ruokien huuhtelu astioista ja kone uudelleen päälle.

Kyllä, maailmassa on tuhat kertaa vakavampia ongelmia, mutta minusta tuntuu tällä hetkellä, että tukehdun tähän raivoon!!! Aina saatana sama juttu tällaisten asioiden kanssa!!! Äijä on kokreasti koulutettu, eikä silti muka ymmärrä tällaisia perusasioita, jotka jo 3-vuotias ymmärtää!!!! Ja perkele kun tästäkin olen sanonut niin useasti!!

7thHeaven
On se kummallista, ku yksinkertasimmatkaan asiat ei vaan vittu mene kaaliin.
Ja hyvässä lykyssä sitte ite valitetaan vielä niistä omista mokista "ihan paska astianpesukone ku ei tää ees pese!!!!!!!" niin, miksiköhän ei pese?!

Tuttu juttu siis.

"a p"
On se kummallista, ku yksinkertasimmatkaan asiat ei vaan vittu mene kaaliin.
Ja hyvässä lykyssä sitte ite valitetaan vielä niistä omista mokista "ihan paska astianpesukone ku ei tää ees pese!!!!!!!" niin, miksiköhän ei pese?!

Tuttu juttu siis.
Niin ja sitten kun sanot tällaisista asioista, aluksi ihan nätisti, niin reaktio on: "aina sä valitat joka asiasta". No pakko se on saatana soikoon valittaa, jos tekee kerta kaikkiaan ihan päin....

Aet
No paat sen miehen siivoamaan sen koneen ja pesemään astiat vaikka käsin. Kyllä se siitä muutaman kerran jälkeen oppii. Tai tietenkin vaihtoehtona on, ettei saa enää konetta täyttää vaan sinä teet sen. Mieti kummalla tavalla pääset helpommalla :)

7thHeaven
[QUOTE="a p";27202436]Niin ja sitten kun sanot tällaisista asioista, aluksi ihan nätisti, niin reaktio on: "aina sä valitat joka asiasta". No pakko se on saatana soikoon valittaa, jos tekee kerta kaikkiaan ihan päin....[/QUOTE]

Joo. "No tee sitten ite!!!" No pakkohan se on perässä tehdä.....

iu
Juu, tosiaan sitten vielä suututaan kun "aina sä nalkutat samoista asioista". Vois ukko miettii itsekin tuota mitä sanoo, eli miksi ihmeessä aikuiselle ihmiselle pitää aina olla sanomassa SAMOISTA ASOISTA.

hoho
Joskus oikein naurattaa kun lukee täällä näitä naisten raivonpurkauksia täysin naurettavista asioista. Perusmamma saa kai jotain egoboostia ja nautintoa siitä kun kerrankin voi tuntea itsensä paremmaksi ja fiksummaksi kun osaa käyttää jotain saatanan huushollihärveliä osaavammin kuin mies. Ketään miestä ei kiinnosta noiden vehkeiden syvällinen sielunelämä mutta nainen pitää kunnia-asiana olla joku diplomitason pesukoneenkäyttäjä kun ei mihinkään muuhun älyllinen kapasiteetti riitä.

iu
Joskus oikein naurattaa kun lukee täällä näitä naisten raivonpurkauksia täysin naurettavista asioista. Perusmamma saa kai jotain egoboostia ja nautintoa siitä kun kerrankin voi tuntea itsensä paremmaksi ja fiksummaksi kun osaa käyttää jotain saatanan huushollihärveliä osaavammin kuin mies. Ketään miestä ei kiinnosta noiden vehkeiden syvällinen sielunelämä mutta nainen pitää kunnia-asiana olla joku diplomitason pesukoneenkäyttäjä kun ei mihinkään muuhun älyllinen kapasiteetti riitä.
Miehen älyllinen kapasiteetti ei riitä edes tähän? (Tai sitten se tykkää syödä paskaisista astioista?)

"höh"
No onpa kiva sitten kiireessä ryhtyä ruoanlaittoon ja saada koneesta käteensä likainen kattila. Tai lapata osa astioista kaappiin, ennen kuin käy ilmi, että ne pitää pestä toiseen kertaan.

Miestä ei tarvitse kiinnostaa tiskikoneen sielunelämä, kunhan ymmärtää selkeää puhetta: ei ruoantähteitä koneeseen. Ei luulisi olevan vaikea asia.

iu
Mä luulen että jos mun mies toimis noin, niin sais itse ottaa huolekseen koko ruoka- ja tiskihuollon. Sit vois tehdä ihan sillä tarkkuudella kun jaksaa kiinnostaa ja mihin ne älynlahjat riittää. (Mä voin helposti elää illat ja viikonloput voileivillä, ja sen voiveitsen ja leipälautasen jaksan kyllä pestä käsin. Ei ole pieniä lapsia niin onnistuis helposti...)

Jos miestä on äiti passannut kotona eikä ole kasvatettu jo lapsuudenkodissaan ottamaan vastuuta kotitöistä, niin millä se ne aikuisena enää oppii. Niin monesti nähnyt miehen äidin olevan se syy miksei niitä kotitöitä mies osaa tai halua tehdä.... Toki muitakin syitä on, mutta tuo minusta tärkein.

"vieras"
Olen sanonut tuhat kertaa samoista asioista. Esim. että "huuhtelethan astiat ennen kuin laitat koneeseen, muuten ei tule puhdasta ja kone menee tukkoon". Nyt menin sitten avaamaan koneen luukun kun oli pessyt. Ja mitä helvettiä taas: koneen pohjalla on 2 dl riisiä ja kanan nahkoja!!!! Siis vittu 2 dl!!!! Ja yllätys, yllätys tiskit aivan paskaisia eli ei muuta kuin koneen likasihdin puhdistus ja huuhteluveden mukana lennelleiden ruokien huuhtelu astioista ja kone uudelleen päälle.

Kyllä, maailmassa on tuhat kertaa vakavampia ongelmia, mutta minusta tuntuu tällä hetkellä, että tukehdun tähän raivoon!!! Aina saatana sama juttu tällaisten asioiden kanssa!!! Äijä on kokreasti koulutettu, eikä silti muka ymmärrä tällaisia perusasioita, jotka jo 3-vuotias ymmärtää!!!! Ja perkele kun tästäkin olen sanonut niin useasti!!
Mies putsaa koneen pohjat ja sihdit ja laittaa koneen uudelleen pesemään. Älä siivoa miehesi jälkiä...

Tämän muutaman kerran tehtyään luulisi muistavan.

Yhteistyössä