Prrrrrkkkkllllll!!!!
Olen sanonut tuhat kertaa samoista asioista. Esim. että "huuhtelethan astiat ennen kuin laitat koneeseen, muuten ei tule puhdasta ja kone menee tukkoon". Nyt menin sitten avaamaan koneen luukun kun oli pessyt. Ja mitä helvettiä taas: koneen pohjalla on 2 dl riisiä ja kanan nahkoja!!!! Siis vittu 2 dl!!!! Ja yllätys, yllätys tiskit aivan paskaisia eli ei muuta kuin koneen likasihdin puhdistus ja huuhteluveden mukana lennelleiden ruokien huuhtelu astioista ja kone uudelleen päälle.
Kyllä, maailmassa on tuhat kertaa vakavampia ongelmia, mutta minusta tuntuu tällä hetkellä, että tukehdun tähän raivoon!!! Aina saatana sama juttu tällaisten asioiden kanssa!!! Äijä on kokreasti koulutettu, eikä silti muka ymmärrä tällaisia perusasioita, jotka jo 3-vuotias ymmärtää!!!! Ja perkele kun tästäkin olen sanonut niin useasti!!
Kyllä, maailmassa on tuhat kertaa vakavampia ongelmia, mutta minusta tuntuu tällä hetkellä, että tukehdun tähän raivoon!!! Aina saatana sama juttu tällaisten asioiden kanssa!!! Äijä on kokreasti koulutettu, eikä silti muka ymmärrä tällaisia perusasioita, jotka jo 3-vuotias ymmärtää!!!! Ja perkele kun tästäkin olen sanonut niin useasti!!