Siis mitä toi raskaustesti nyt keksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli menkat alkoi yllättäin jo kp22/25-26. Oli normaalia hiukan niukemmat ja nyt pari päivää lopuksi tullut semmosita ruskeaa, limaista tuhrua paperiin pyyhkiessä.

Ajattelin ruokakaupassa, että tehdään nyt se testi niin ei tartte ihmetellä sitten ainakaan sitä. TUlin kaupasta ja tein sen, 10min testiajan sisällä en nähnyt siinä kuin vain vaivoin sen ns. viivanpaikan. sekin siis vain ku oikein käänteli, sillä tavoin aina se näkyykin, ei kunnolla.

SItten laitoin testin farkkuje takataskuu ja kurkkasin sitä vartin päästä uudelleen ja nyt siinä näkyy joku ihan olematon haamu. Vai viivapaikka vain selvemmin? Tosin ei ole viivanpaikka näkynyt ihan noin selvästi ikinä, ei edes myöhemmin katsottuna.

No ei tässä nyt ole mitään järkeä. En toisaalta usko raskauteenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja www:
mulla tuli just samalla lailla ja raskaus on käynnissä. ultrassakin ollaan käyty jo :)

Mutta entäs noi menkat... Siis mietin, että eikö pitäisi näkyä jo selvemmin testissä/nopeammin kun menkkojen piti alkaa viime to tai pe, mutta alkoi siis jo tiistaina.

Ja viivanpaikkoja on tosiaan ennenkin näkynyt, mutta ne on sellaisia että ne näkyy melkein pelkästään toiveissa, ei "oikeasti". Mutta toi näkyy kyllä oikeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En saa sitä oikein hyvin kuvattua, mutta näkyy tossa jotain silti. Viivanpaikoista en ole saanut ikinä kuvaa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5983375.jpg

No mä en ainakaan näe tossa yhtään väriä.

Se viiva on livenä selvempi. Näetkö silti sen viivan?

En saa sitä oikein hyvin kuvattua, mutta näkyy tossa jotain silti. Viivanpaikoista en ole saanut ikinä kuvaa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5983375.jpg

Mä sain kans tommosen tänään ja viivanpaikaksi tulkitsin.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Vähän sillain merkityksetön juttu, mut miks ihmeessä laitoit testin farkkujen takataskuun? :D

No en tiedä... en siis jotenkin jaksanut sillä hetkellä kuskata sitä mihinkään ja tuuppasin sen vain sinne. Ja kun en puhunut tästä asiasta mitään miehelle. Me emme siis yritä vauvaa, mutta on tullut vähän oltua hömeli ja laitettua kondomit vasta yhdynnän loppupuolella ja kun noi menkat oli niin omituiset.

Mä näen ainakin haamun. Itsellä ekassa testissä samanlainen. Ja raskaana olin, nyt tyttö 8 vk.

Aamulla uusi testi, mutta itseäni ihmetyttää että jos olisin raskaana niin miksi se ei vielä näkyisi tuon paremmin?

Toisaalta haamuja mulle on noista olemassa olevistakin tullut, asteen selvempiä tosin ja testiajan sisällä. Mutta... Viivanpaikat on aina olleet sellaisia, että ne näkee vain toiveunissa eikä niistä tosiaan saa kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja viivan:
paikka.. noihin tulee aina noita tollasia.

Niinhän niihin tulee, mutta ei mulle ole tullut noin selvää viivaa koskaan enkä koskaan ole saanut niistäkuvaa. Ja niitä viivanpaikkoja ei näkisi esim kukaan mies. Mutta ton viivan näkis kyllä kuka tahansa muukin.

[No mä en ainakaan näe tossa yhtään väriä.

Juu, se on mun mielestä viivan paikka, eli en näe väriä siinä. Usein noihin liuskatesteihin tulee tuollainen, kun testiaika on ohi, joskus jo testiajan sisällä kun kunnolla kastuu.

[No mä en ainakaan näe tossa yhtään väriä.

Juu, se on mun mielestä viivan paikka, eli en näe väriä siinä. Usein noihin liuskatesteihin tulee tuollainen, kun testiaika on ohi, joskus jo testiajan sisällä kun kunnolla kastuu.

Noh... uutta testiä kehiin huomenna ja jos se näyttää tuommoisen oudon niin kohta menen terkkariin asiaa selvittään. Ei ole mulla viivanpaikat noin selkeitä olleet että niistä ois kuvan saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos sulle ei ole tullut noin selvää viivaa ikinä niin mitä sä täältä sitä kyselet jos itsekkin tiedät.

No en tiedä. Ihmettelen. Ja huomenna uusi testi.

Tai siis lähinnä mietin, että pitäiskö testin olla selvempi tässä kohtaa.

Yhteistyössä