siis mitä tää on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahoinvoiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahoinvoiva

Vieras
kyselin jo viimeviikolla täällä et mikä mahtaa olla kun paha olo koko ajan,hajut etoo ym.. edelleen kärsin huonosta olosta ja väsyttää koko ajan. raskaustestin tein ja se oli nega. perjantaina meen lääkäriin mutta mitä ihmettä tää voi olla? jos olis mahatautia ni kai se olis jo tullu?

Kilpirauhanen? Itse olen raskaana ja aivan sairaan huonosti voinu. Tiputuksessa käyny useamman kerran. Lekuri passitti kilpparitesteihin, voi kuulemma johtua pahoinvointi/oksentelu siitä.

kilpirauhastestit otettu joku aika sitten ja ne oli ok. suvussa kilpirauhassairautta ja san takia testit tehty. no ei auta kun odotella perjantaihin jos sitte sais jotain tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kilpirauhastestit otettu joku aika sitten ja ne oli ok. suvussa kilpirauhassairautta ja san takia testit tehty. no ei auta kun odotella perjantaihin jos sitte sais jotain tietoa.

Juu niin multakin on otettu 3-vuotta sitten kilppari testi, mutta niin vain passitti uudestaan testeihin.

Mulla oli vuosi sitten tammikuussa kamalaa pahoinvointia, väsymystä, heikotusta. Loppujenlopuksi meni siihen etten jaksanut kunnolla seistä saati kävellä. Mitään vikaa ei löytynyt mistään ja sitten se vain meni ohi.

Yhteistyössä