siis mitä syväkurkku oikein tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin siis se tarkoittaa sitä että kun ottaa mieheltä suihin niin penis otetaan mahdollisimman syvälle kurkkuun. ja vaikeaa siinä on se että ihmisillä on yökkimis refleksi joten mitään ei voi tunkea syvälle kurkkuun ilman että alkaa yökkimään. voit kokeilla esim tunkea tai sormia tai hammasharjaa kurkkuun ja sitten sanoa että miltä tuntuu yökkiä vedet silmissä kun tuntuu että oksentaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Syv%C3%A4_kurkku "Syvä kurkku -termillä tarkoitettiin Watergate-skandaalin paljastumiseen vaikuttanutta tuntemattomana pidettyä tietolähdettä, joka esiintyi ensimmäisen kerran tositapahtumiin perustuvassa kirjassa Kaikki presidentin miehet (All The President's Men, 1974), jonka olivat kirjoittaneet Bob Woodward ja Carl Bernstein. He kieltäytyivät paljastamasta salaisen lähteensä nimeä. "

Sinällään sitä on turhaa työntää nieluun asti. Herkimmät erogeeniset alueethan ovat ihan peniksen päässä ja sitä aluetta voi hoidella tehokkaammin kielellä. Oksennusrefleksin hallitsemisen opetteleminen ei siis ole aivan välttämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
YÖKH!Eikös penistä laitetakaan sinne toiseenpäähän naista?

Yleisimmin se nykyään työnnetään anaaliin tai kurkkuun. Lisääntymistarkoituksessa ainoastaan vaginaan.
Seksissä vaginaan työnnetään ennemmin nyrkki kuin peeenis.

Mä olen seurannut luontofilmejä :xmas:

:laugh: Totta puhut. Luontofilmeissä näin kyllä taitaa olla että fisting on coolimpaa kuin se, että peeenis sujautettaisiin naisen ETUPYLLYYN.

Yleisimmin se nykyään työnnetään anaaliin tai kurkkuun. Lisääntymistarkoituksessa ainoastaan vaginaan.

:laugh:

Opettavaisia nämä filmit. :D

:laugh: :laugh: :kieh: :laugh: :headwall: :laugh: :laugh:

Ja hengitystekniikalla voi estää kakomisrefleksin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:

:laugh: :laugh: :kieh: :laugh: :headwall: :laugh: :laugh:

Ja hengitystekniikalla voi estää kakomisrefleksin.

hyi, etkai sä vaan harrasta tollasta syväkurkku juttua? :x

Syväkurkku filmissä kyseinen nainen oli luonnonoikku, jolla olikurkussa klitoris ja kurkkuun panemalla nainen sai orgasmin. Ilmeisesti siihen maailman aikaa suuseksi oli vielä niin outo juttu, että siiihen piti keksiä joku tuollainen ufojuttu.

Minä ainakin tykkään naida naista suuhun.Yleensä nainen istuu sängyn laidalla ja itse seison lattialla. Loppuvaiheessa käytän omaa kättäni ja juuri ennen laukeamista työnnän takaisin suuhun.

Yhteistyössä