H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:YÖKH!Eikös penistä laitetakaan sinne toiseenpäähän naista?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:YÖKH!Eikös penistä laitetakaan sinne toiseenpäähän naista?
Yleisimmin se nykyään työnnetään anaaliin tai kurkkuun. Lisääntymistarkoituksessa ainoastaan vaginaan.
Seksissä vaginaan työnnetään ennemmin nyrkki kuin peeenis.
Mä olen seurannut luontofilmejä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:YÖKH!Eikös penistä laitetakaan sinne toiseenpäähän naista?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:YÖKH!Eikös penistä laitetakaan sinne toiseenpäähän naista?
Yleisimmin se nykyään työnnetään anaaliin tai kurkkuun. Lisääntymistarkoituksessa ainoastaan vaginaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Yleisimmin se nykyään työnnetään anaaliin tai kurkkuun. Lisääntymistarkoituksessa ainoastaan vaginaan.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:YÖKH!Eikös penistä laitetakaan sinne toiseenpäähän naista?
![]()
:kieh:
:headwall:
![]()
![]()
Ja hengitystekniikalla voi estää kakomisrefleksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:hyi, etkai sä vaan harrasta tollasta syväkurkku juttua? :x
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:hyi, etkai sä vaan harrasta tollasta syväkurkku juttua? :x
:saint: Teoreettisen anatomian tutkimusosastolta sain vastauksen... :saint:![]()