Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alla 6 kk ikäiselle ei saa antaa gluteiinia sisältäviä viljoja, jotka ovat ohra, ruis, kaura ja vehnä.
Alkuperäinen kirjoittaja hertta09:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alla 6 kk ikäiselle ei saa antaa gluteiinia sisältäviä viljoja, jotka ovat ohra, ruis, kaura ja vehnä.
miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hertta09:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alla 6 kk ikäiselle ei saa antaa gluteiinia sisältäviä viljoja, jotka ovat ohra, ruis, kaura ja vehnä.
miksi?
Koska pienemmän suolisto ei vielä pysty käsittelemään gluteiinia, siksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alla 6 kk ikäiselle ei saa antaa gluteiinia sisältäviä viljoja, jotka ovat ohra, ruis, kaura ja vehnä.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ite oon syöttäny noita muksun jauhepuuroja joissa ikä 5-6kk
Alkuperäinen kirjoittaja hertta09:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ite oon syöttäny noita muksun jauhepuuroja joissa ikä 5-6kk
ajaakohan samaa asiaa kuin normi kaurapuuro? elovena.
Alkuperäinen kirjoittaja hertta09:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ite oon syöttäny noita muksun jauhepuuroja joissa ikä 5-6kk
ajaakohan samaa asiaa kuin normi kaurapuuro? elovena.
Alkuperäinen kirjoittaja hertta09:argh!!!...myö syödää nyt tätä kauraa jos näyttää masulle sattuvan.... ei olis pitäny kysyy, meen vaa enemmä sekasi ja mietin turhaan
tottakai jokaisella on oma näkemys ja kokemus.. kokeillaan myö nyt näin....
mut kiits ko vastailitte :flower: