Siis mitä mä oikein teen tälle nenän tukkoisuudelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naso

Vieras
Mulla on nyt joku kuukauden ollut nenä tukossa senkin jälkeen vielä, kun pikkuflunssa helpotti. Räkää ei siis valu vaan nenä pelkästään tukossa. Aamuin illoin olen huuhtonut päivittäin sarvikuonolla ja yöksi on pakko laittaa Nasolinia. Voiko tää olla jotain poskiontelontulehdusta siltikin, vaikka poskissa ei tunnu painetta?

Mulla on siis ennenkin ollut poskiontelontulehduksia, mutta nyt ei ole sellaisia oireita. Kun pistän pään alaspäin ei tunnu mitään painetta, mutta nenä lyö samantien täysin tukkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja Naso:
Asumisolosuhteet pysyneet samana, joten ei se niistä voi johtua.

niinkö luulet.. jos oot herkistyny huonepölylle... onko eläimiä..

On eläimiä, mut usko jo, ei se niistä johdu. Mulla useinkin flunssan jälkeen jää tukkoinen nenä, mutta nyt on mennyt jo vähän turhan pitkään.

Omaa nenääni ärsyttää kuiva ilma ja pakkanen. Nenäsuihkeita ei missään nimessä pidä käyttää. Niistä tulee helposti riippuvaiseksi. Itselläni oli limakalvot turvoksissa kolme viikkoa sen jälkeen kun lopetin niiden käytön.

Alkuperäinen kirjoittaja nenäkäs:
Omaa nenääni ärsyttää kuiva ilma ja pakkanen. Nenäsuihkeita ei missään nimessä pidä käyttää. Niistä tulee helposti riippuvaiseksi. Itselläni oli limakalvot turvoksissa kolme viikkoa sen jälkeen kun lopetin niiden käytön.

Tiedän kyllä tuonkin. Mutta sitten en nuku yöllä, jos en nenääni saa auki.

On eläimiä, mut usko jo, ei se niistä johdu. Mulla useinkin flunssan jälkeen jää tukkoinen nenä, mutta nyt on mennyt jo vähän turhan pitkään.

joo ei johdu eläimistä.. nooh kärsi sit..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

joo ei johdu eläimistä.. nooh kärsi sit..

No ei varmasti tuu allergia tolleen yhtäkkiä, kun aina on eläimiä ollut.

Yhteistyössä