Siis mitä ihmettä?? Osaako kukaan mitään sanoa.. (menkat myöhässä juttua )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Lopetin siis pillerit kuukaus sitten ja oltiin tosiaan menkkojen jälkeen ekalla viikolla kolmesti ilman ehkäisyä ja sit tuossa myöhemmin kerran ehkäisy petti. Menkkojen piti alkaa tuossa perjantaina. No minä tyttö hätäilin ja tein testin eilen ja negaa näytti. Mutta menkkoja kyllä vain ei kuulu. Yleensä aina niin säännölliset. Vai voiko tosiaan johtua pillereiden lopettamisesta se, että menkat myöhästyy enemmänkin? Muistikuvaa ei ole, että ennen niin olisi käynyt. Ja sanotaan tähän vielä, että ei se lapsi mikään mahottumuus olisi meidän elämässä :)

Voi hyvinki johtua pillereitten lopettamisesta...
Ihmettelen kuitenki ku sanoit että olitte ilman ehkäsyä ja sitten ehkäsy petti...
Siis onko tarkotus käyttää ehkäsyä vai ei?

Siis onko vauva toiveissa vai miks lopetit pillerit? Jos ei niin kannattaa etsiä joku muu sopiva ehkäsykeino :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Voi hyvinki johtua pillereitten lopettamisesta...
Ihmettelen kuitenki ku sanoit että olitte ilman ehkäsyä ja sitten ehkäsy petti...
Siis onko tarkotus käyttää ehkäsyä vai ei?

Siis onko vauva toiveissa vai miks lopetit pillerit? Jos ei niin kannattaa etsiä joku muu sopiva ehkäsykeino :)

Tämä on kovin vaikea juttu :D Miehen kanssa vasta nyt hiljattain muutettu saman katon alle ja tarkotus olis hetki elellä näin, ennenkuin lasta yritettäisiin. Mutta ei sitä ehkäisyä aina ole käytetty. Eilen sitten otin puheeksi, että mitä hän meinaa. Tietää kyllä riskinsä, jos ei aina ehkäisyä käytetä. Hän varmaan kans haluaisi lapsen, mut sit taas jotain pelkää. Itse olen kyllä ihan yhtä ymmällään, että välillä ehkäisy ja välillä ei :D

Yhteistyössä