Siis mitä ihmettä! HuuliHERPES???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saastunut

Vieras
Olen 32-vuotias ja minulla ei ikinä, ikinä herpesvirus ole aktivoitunut.
Altistunut sille olen varmasti joskus, eikö me kaikki olla, mutta koskaan se ei ole huulessa ollut.

Nyt mulla tuntuu tuolla ylähuulessa, hieman huulen rajan yläpuolella kipeä, ihonalainen patti. Mikään tukkeutunut talirauhanen se ei taida olla, kun tuo on noin eri tavalla kipeä.

Olen kyllä yrittänyt olla huolellinen. Mieheni kanssa ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, enkä ole antanut pusutella huulilleni milloin vaan, varsinkaan jos on vähänkään ollut herpes epäilyn alla.

En kestä, herpes on kaikista inhottavin mitä voisin itselleni kuvitella saavani. :(

Virus voi aktivoitua ihan silläkin, että saat vaikka flunssan. Vastustuskyky laskee hetkellisesti ja naps. Itselleni puhkeaa joka pirun kerta, jos joudun yhtään pidempään olemaan tupakansavussa.

En kestä, herpes on kaikista inhottavin mitä voisin itselleni kuvitella saavani. :(

Mulla herpes puhkesi ekalla viikolla, kun vauvan kanssa sairaalasta kotiuduin. Siinä oli haastetta ensisynnyttäjälle, kun kaikki muukin oli uutta ja jännää... sit viel hirvee suojeleminen, ettei herpes tartu vastasyntyneeseen. :( Mut inhottavinta... tuskinpa vaan. Sain sentään tulla terveen lapsen kaa kotiin. Onneks ei ole isoja ongelmia!!

ei tuo kyllä kuullosta herpekseltä. Sitäpaitsi huuliherpes nyt tarttuu vaikka mistä muustakin kun pusuttelusta, sitähän penskana jo altistuu jos joltain joskus lainaa huulirasvaa, siltä ei kyllä välty jos ei elä kuplassa koko ikää. Ja onko se voitto että sulla asuu se sielä piilossa vaan ei koskaan aktivoidu ja elät kuvitelmassa ettei sitä ole?

Kyynel :D

Te vähättelijät! Mulla ei sentään ole esim. hämähäkkikammoa ja minun mielestäni sellainen kammo on ihan naurettavaa ja liioilteltua.
Tarviiko kaikille peloille olla joku järkisyy?

Mitä haluaisit kuulla lohdutukseksesi?

Jos se herpes on aktivoitunut, sitten se on. Ja vaatii tosi huonoa mielikuvitusta, jos se on kauheinta mitä pystyy kohdalleen kuvittelemaan.

Yhteistyössä