siis mitä ihmettä... ei oo lekuri vissii ihan ajantasalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kenguru.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kenguru.

Vieras
pyysin pilleri merkin vaihtoa... sain sitte noutaa reseptin tänään ja en kyllä ymmärrä minkä ihmeen takia on määrätty Yasmin merkkisiä pillereitä. Eikö telkus ollu just alku kesästä ettei ne oo oikein turvallisia... olin kyllä laittanut toiveeksi qlairat mutta ei vissiin sitte kuunnellu ollenkaan...

Et sitten kysynyt tai ehdottanut mitä haluat? Itse ainakin olen itse sanonut lääkärille mitä pillereitä haluan. Jos siis sanoit että qlaira sanoiko lekuri ok vai että päättää itse? Soittaisin lääkärille ja ilmotyaisin että nyt on kyllä väärä merkki määärätty. E-pillerit kun on vähän eri juttu kun muut lääkkeet. Ei se lääkäri sen paremmin osaa valita.

Oikein käytettynä ne on ihan yhtä turvalliset kuin muutkin e-pillerit. Joskaan lääkkeestä ei oikeastaan voi ikinä käyttää sanaa turvallinen.

Kysyitkö miksi ei määrännyt sitä mitä toivoit? Jos et, niin kannattaa kysyä, sillä hänellä voi olla ihan ppätevä selitys sille.

Sinulla on suu millä puhua? Ja voit kertoa huolesi ko. pilleristä lääkärille suoraan siinä tilanteessa. Ei lääkärit mitään jumalia ole, jotka osaavat lukea ajatuksia.

t. lastenlääkäri

Siis en tavannut lääkäriä tällä kertaa. Jätin vain edellisen reseptin + viestin ilmoittautumis luukulla vastaanottovirkailijalle joka sen sitten toimitti eteenpäin gynelle. Asioin yksityisellä lääkäriasemalla ja me sovittiin edellisella käynnillä että mä voin tehdä näin jos on tarvetta uusia resepti tai vaihtaa merkkiä. Viestissäni mainitsin tuon toiveen qlairasta. Ihmettelen kyllä suuresti tuota yasmin valintaa. Yasmin varmaan olisi hyvä huonolle iholleni mutta mitähän verenpaine ja migreeni tuumaa. Tällä hetkellä mulla on zoely mutta se ei jaksa pitää tiputtelua kurissa.

[QUOTE="vieras";28740619]Sinulla on suu millä puhua? Ja voit kertoa huolesi ko. pilleristä lääkärille suoraan siinä tilanteessa. Ei lääkärit mitään jumalia ole, jotka osaavat lukea ajatuksia.

t. lastenlääkäri[/QUOTE]

Onko sulla silmiä millä lukea? Ap kertoi, että oli esittänyt lääkärille toiveen pillerimerkistä, mutta tuo torvelo puoskari ei ollut korviaan lotkauttanut.

[QUOTE="vieras";28740886]Onko sulla silmiä millä lukea? Ap kertoi, että oli esittänyt lääkärille toiveen pillerimerkistä, mutta tuo torvelo puoskari ei ollut korviaan lotkauttanut.[/QUOTE]
Sehän on fiksu ja kykenevä lääkäri, ei mikään perustoope kuten asiakkaat.
Kyllä lääkäri tietää, kaiken.

[QUOTE="vieras";28740886]Onko sulla silmiä millä lukea? Ap kertoi, että oli esittänyt lääkärille toiveen pillerimerkistä, mutta tuo torvelo puoskari ei ollut korviaan lotkauttanut.[/QUOTE]

Niin, että lääkärille ei voi tulla inhimillistä erehdystä? Mitä se auttaa, että täällä asiaa märehtii kun voi ottaa yhteyttä siihen lääkäriin?

[QUOTE="vieras";28740619]Sinulla on suu millä puhua? Ja voit kertoa huolesi ko. pilleristä lääkärille suoraan siinä tilanteessa. Ei lääkärit mitään jumalia ole, jotka osaavat lukea ajatuksia.

t. lastenlääkäri[/QUOTE]

Mä en sitten tajuu sun kaltasii ihmisii. Mikä teitä riipoo? Pitääks aina olla veemäinen?

t. lastenlääkäri

Mä en sitten tajuu sun kaltasii ihmisii. Mikä teitä riipoo? Pitääks aina olla veemäinen?
[/QUOTE]
Ei kaikki voi syödä mitään nappuloita. En ole hän.

Yhteistyössä