Siis mitä helvettiä tää nyt on? (raskausvaivaihmettelyä ja valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tj kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tj kk

Vieras
Eilen oikein tunsin kuinka vauva laskeutui alemmas, laskettu aika kuukauden päästä.
Nyt vauva painaa tuonne alakertaan niin että pissalla on käytävä jatkuvasti ja liikkeet (siis vauvan) sattuu tosi paljon.
Ei tässä vielä mitään mutta kun painaa myös peräsuoleen niin etten pysty olemaan, sattuu ihan kamalasti, tuntuu koko ajan pieni paine ja kakalla käydessä joutuu vääntämään itkua.
Mä en ehkä syö enää mitään että tonne suoleen kertyisi mahdollisimman vähän tavaraa.
Ihan hirveetä, onks tällanen normaalia?

en tiedä, tää kipu on niinkuin tuolla syvemmällä ja tosiaan tuntuu kuin vauva painais vaan.
Tie vaikka ois pukamatkin, nepä tästä hehkeästä odotusajasta enää puuttuikaan.

Minulla on molemmissa raskauksissa ollut loppuaikana pukamia ja kipu sairaan kova. Hyvä, kun pystynyt kävelemään. Pääsisitkö esim. neuvolalääkärille? Kyllä tuo olisi hyvä tsekata.

Ylihuomenna on lääkäri niin pitää mainita jos vielä sit vaivaa. Vitsin noloa.

Noloahan se on, mutta ei auta muu kuin avata suu. Voit aina lohduttautua, että ei voi olla niin nolo ja kiusallinen tilanne kuin minulla vastaavassa tilanteessa. Kävi ilmi, että kunnan kesälääkärinä on vastavalmistunut pojankloppi, joka oli rinnakkaisluokallani lukiossa :0

Yhteistyössä