Siis mitä helv. tää oikee on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja whaat?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

whaat?

Vieras
Huomasin tuossa parisen tuntia sitten kun söin vähän seikeittoa että mun rinnat on kasvanu, turpoaa jo uusista rintiskoista ulos kohta, just ja just nännit peittyy :O Menkat mulla alko 30.1 ja loppu 4.2... Onko kenelläkään kasvanut rinnat menkkojen jälkeen?? :O tää on ihan uus oire mulle jota en ole aikaisemmin kokenu.

[QUOTE="pieras";23088871]Mitä se sosekeitto tähän liittyy? :D[/QUOTE]

Ei se mitään siihen liity vaan tarkoitin että huomasin siinä samalla vasta kun olin syömässä että rinnat on kasvanu ja turpoaa ulos kohta.. :D

[QUOTE="pieras";23088871]Mitä se sosekeitto tähän liittyy? :D[/QUOTE]

Sitä mäkin ihmettelin.:D Luin otsikon ja ekan lauseen ja ajattelin, että lähdempä tästä keittoa tekemään..

Seihän on siis turskaa (olen Siwan kassalla ja tiedän tämän). Joissakin maissa kaloja kasvatetaan kasvuhormooneilla. Jos tuollaisesta kalasta tehtyä keittoa sitten syö, rinnat kasvavat silmissä parikin kokoa.

Siis tarkoitin lähinnä sitä että tuossa syödessäni huomasin että rinnat on turvonnut kun mies niitä vahtasi pöydän toisesta päästä.. Niin mietin että voiko ne kasvaa menkkojen jälkeen....

Ei mut vaikka tämä nyt jaksaa mua naurattaa niin ap:lle pakko vastata jotain, ettei mee alotus ihan hukkaan.:D Oon kyllä kuullut, että joillakin rinnat turpoaa kuuukautisten aikana (liekö sitten ihan noin paljon..?). Mulla ei juuri oo turvonnut, mut ei mun rinnat oo nyt edes imetyksen aikana kasvanut yhtään kokoa, ehkä vähän isommat on jos on oikeen ollut pitkä väli mut samalla rintsikkakoolla mennään.

[QUOTE="milja";23088917]Seihän on siis turskaa (olen Siwan kassalla ja tiedän tämän). Joissakin maissa kaloja kasvatetaan kasvuhormooneilla. Jos tuollaisesta kalasta tehtyä keittoa sitten syö, rinnat kasvavat silmissä parikin kokoa.[/QUOTE]

:laugh: