Siis mistä te oikein löydätte miehenne,kun tuota yhtä ketjua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
lukee.Teillä ei miehet tee perheen eteen mitään,ei siivoa,autaa lasten kanssa ym......
Minulla on ihana mies joka auttaa siivouksessa,tekee omasta halusta vaikka mitä,leikkii lasten kanssa,vie niitä ulos ym.....
Onhan minunki miehes omat vikansa mutta kaikin puolin on aivan ihana.
Minulla ei oikestaan ole mitään valittamisen aihetta hänestä.

Jeps, samaa ihmettelen minäkin. Mies tekee töitä kotona siinä missä minäkin. Joskus jopa tuntuu että enemmän =) Omani vein aikoinaan kaverilta. Tai no, ei ne ollu enää vuoteen ollu yhdessä, mutta tutustuttiin tämän kaverin kautta silloin...

..löytyiskös sellaset miehet sit lähikuppiloista?? mä löysin mieheni vuosia sitten ja onnellisia ollaan..yhdessä tätä taloa rempataan ja lapsen kanssa ollaan..

Hyvän olet valinnut. Niin minäkin. Ja varmistin ennen lasten hankintaa ettei tule sitten ikäviä yllätyksiä.

En usko että kaikki nuo ikävät äijät on vaan yhtäkkiä sellaisiksi muuttuneet...

Minä löysin mieheni baarista. Siivoa enemmän ku minä, jaksaa touhuta muksun kanssa, hoitaa muksu yhtä paljon kuin minä ja on muutenkin parempi käytännön asioiden hoitamisessa ku minä. päästään omiin menoihin tasapuolisesti. Minullakaan ei ole kyllä mitään valittamista.. toki aina jotain löytyy, mutta ei tämmösissä asioissa, muuta ku joskus jostain pienistä juttuista, joihin itsekkin inhimillisenä ihmisenä syyllistyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mullakin on hyvä mies, nytkin tekee ruokaa. :)

Kade oon, tuo on ainoa asia mitä mun mies ei osaa tehdä. Tai no keittää makaronit ja paistaa makkaraa. Lapsetkin jo nauraa kun iskä tekee ruokaa =) Oon miettiny josko järkkäisin sille synt lahjaksi jonku ruoanlaitto kurssin. Vinkkejä mistä kannattais kysellä?

Kukin tyylillään. Onhan se ikävää, jos siitä tulee ongelma pariskunnalle, mutta ei sitä aina tule kysyneeksi ennen kuin yhteen muuttaa että kai sä sitten siivoat yhtä paljon ku mä :D Tiedän yhden pariskunnan, jossa nainen (työssäkäyvä kolmekymppinen 2 lapsen äiti) ei voi sietää siivoamista ja mies taas siivoaa ku hullu... Ei voi mitään, mutta mä pidän sitä tyyppiä ihan neitinä..

Alkuperäinen kirjoittaja meillä siivoaa nainen:
Kukin tyylillään. Onhan se ikävää, jos siitä tulee ongelma pariskunnalle, mutta ei sitä aina tule kysyneeksi ennen kuin yhteen muuttaa että kai sä sitten siivoat yhtä paljon ku mä :D Tiedän yhden pariskunnan, jossa nainen (työssäkäyvä kolmekymppinen 2 lapsen äiti) ei voi sietää siivoamista ja mies taas siivoaa ku hullu... Ei voi mitään, mutta mä pidän sitä tyyppiä ihan neitinä..

Kenen "kuuluu" sun mielestä siivota sinkkumiehen koti? Äidin? Vai asuuko tosimies paskan keskellä niin kauan kunnes löytää vaimon?

Mun exä oli tosi tarkka pitämään kämpän ojennuksessa. Osasi tehdä hyvää ruokaa ja leipuri vielä ammatiltaan. Joka tytön unelma, voisi kai sanoa. Sitten kerran tuli puheeksi lapset ja niiden kasvattaminen. Hänen mielestään lapsia saa lyödä ja antaa remmistä. Siinä syy miks on exä. Nyt onnellisesti naimisissa lapsia rakastavan miehen kanssa, vaikkakaan ei sitä ruokaa osaa tehdä.

Heh, varmaan sit äidin :D No ei sentään. Jokaisella on vaan erilainen siivousfrekvenssi. Meillä minä olen se, joka huomaa, että nyt olis aika siivota. Miehen mielestä ei silloin ole vielä yhtään likaista/sotkuista, joten minä sitten siivoan, koska minusta tuntuu siltä enkä pakota miestä osallistumaan, jos hänen mielestään kämpässä ei ole mitään siivottavaa. Mutta siis näin meillä ja itse olen tyytyväinen. Mieskin oletettavast, kun ei kukaan nalkuta siivoamisesta :D

Mun mies ei paljoa tee, mutta meidän ajatusmaailmat ja kiinostuksen kohteet on niin samanlaiset, etten usko toista sellaista edes olevan olemassa. En viitsi laittaa kiertoon vaan hyväksyn vikoineen. Ja samasta kaveripiiristä löytyi aikoinaan.

Meillä ei tällä hetkellä mies tee juuri noita perinteisiä kotitöitä, mulla on hyvin aikaa hoitaa ne, mies tekee muuta tärkeää työtä. :) Mut muulloin kyllä tekee. Kaukana sohvaperunasta tuo mies. :) Ihana ja hyvä mies.

ei se ole tärkeää siivoaako, vaan se kuinka paljon viettää aikaa perheen kanssa. Mun mieheni rakastaa poikaamme yli kaiken ja näyttääkin sen hänelle monella tavalle. He leikkivät yhdessä. Käyvät uusissa paikoissa. Oppivat toinen toisiltaan jatkuvasti. Mies kasvattaa poikaa ja toisin päin. Mä voin ihan huoletta koska vaan kuolla ja tietää, että lapsellemme jää yksi HYVÄ vanhempi, kuka on valmis luopumaan kaikesta lapsen takia. Mies ja poitsu ovatkin ehdottomasti läheisimmät koskaan tapaamani lapsi ja vanhempi. Niitä on ihana katsoa yhdessä.. :)

Yhteistyössä