Siis missä himputissa voi olla avaimet???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppäri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 549
1
36
Aargh, olen etsinyt ja etsinyt, enkä löydä.
Kiva lasku tulee jos en niitä löydä, menee sarjotukset ja uudet avaimet jakoon |O |O

Miten voi olla niin laho pää, ettei muista minne on ne pistänyt :ashamed:

Mie löysin just eilen illalla pakastimesta minun avainnipun. En kyllä ehtiny ees kaivata... Kaupasta tulin jäätelön kans ja laitoin sen pakastimeen, avaimet siinä päällä ollu.. :D Kannattaa siis kattoa pakastin, jääkaappi, ruokakaapit, kengät, sohvat, tyynyn aluset, sohvan sisälle jos mahollista, hyllyt ja kupit ja kipot ja se mahottominki paikka, sieltä ne ylleensä löytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Aargh, olen etsinyt ja etsinyt, enkä löydä.
Kiva lasku tulee jos en niitä löydä, menee sarjotukset ja uudet avaimet jakoon |O |O

Miten voi olla niin laho pää, ettei muista minne on ne pistänyt :ashamed:

Jos ne on ovessa?

No autot on pengottu, mun auto 4 kertaa, oman vaatekaapin olen myllännyt tyhjäksi asti 2 kertaa, kaikki mun ja isännän laatikot ja kaapit tyhjennetty, hyllyjen alta, sohvien välissä ei ole, kun just pesin kaikki pääliset ja rungon kuoren.
Kaapissa olevat takit on myllätty, samoin kaapeissa olevat kengät tutkittu, kaikki pojan kaapit, pussit ja kengät.
Koululle on soitettu ja ainoaan mahdolliseen sivuosoitteeseen meidän kauppaan, ei ole.
Akvaarion takaa ja sen hyllyn alta. Normisti pidän sen nauhan tossa akvan päällä semmoisessa kulhossa (siihen ei tuo meidän kuopus yllä) ja isommat tietää, että ne avaimet on ehdottomasti EI.
Jotenkin mulla semmoinen muistikuva, että siivoilin ja laitoin ne johonkin ajatellen vielä, että niinköhän löydän niitä täältä :whistle: :whistle:
Kaikki olkkarin laatikot ja hyllyt tongittu, muksujen jumppapussit ja laatikot, pulpetit ja vaatekorit.
Eteisen lipastossa ei ole, eikä roiku missään vaatetagossa tai hengarissa.

Siis voi elämä, missä hitossa ne on ??

Niin ja vielä lisäys, että ne ei ole mun kotiavaimet, vaan kerhon avaimet, joita käytän vain kerran viikossa.
Tiedän tulleeni kerhosta nauha kierrettynä ranteen ympärille, mutta missä ne nyt on, sitä ei taida tietää kukaan :whistle:
Kerhosta tulen suoraan kotiin, tai mahdollisesti hyvin harvoin käyn tossa meidän pikkukaupassa.
Enkä pidä niitä ikinä missään mukana, otan ainoastaan tonne kerhoon ja sitten pistän taas hyllylle :/

Kannattaa katsoa uudelleen vielä ne paikat jossa ne yleensä on. Mä saan katsoa aina taskut ja laukut miljoona kertaa kun oon hukannut avaimet. Sitten jossain vaiheessa ne löytyy just sieltä misää niiden ois pitäny ollakki :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No autot on pengottu, mun auto 4 kertaa, oman vaatekaapin olen myllännyt tyhjäksi asti 2 kertaa, kaikki mun ja isännän laatikot ja kaapit tyhjennetty, hyllyjen alta, sohvien välissä ei ole, kun just pesin kaikki pääliset ja rungon kuoren.
Kaapissa olevat takit on myllätty, samoin kaapeissa olevat kengät tutkittu, kaikki pojan kaapit, pussit ja kengät.
Koululle on soitettu ja ainoaan mahdolliseen sivuosoitteeseen meidän kauppaan, ei ole.
Akvaarion takaa ja sen hyllyn alta. Normisti pidän sen nauhan tossa akvan päällä semmoisessa kulhossa (siihen ei tuo meidän kuopus yllä) ja isommat tietää, että ne avaimet on ehdottomasti EI.
Jotenkin mulla semmoinen muistikuva, että siivoilin ja laitoin ne johonkin ajatellen vielä, että niinköhän löydän niitä täältä :whistle: :whistle:
Kaikki olkkarin laatikot ja hyllyt tongittu, muksujen jumppapussit ja laatikot, pulpetit ja vaatekorit.
Eteisen lipastossa ei ole, eikä roiku missään vaatetagossa tai hengarissa.

Siis voi elämä, missä hitossa ne on ??

Niin ja vielä lisäys, että ne ei ole mun kotiavaimet, vaan kerhon avaimet, joita käytän vain kerran viikossa.
Tiedän tulleeni kerhosta nauha kierrettynä ranteen ympärille, mutta missä ne nyt on, sitä ei taida tietää kukaan :whistle:
Kerhosta tulen suoraan kotiin, tai mahdollisesti hyvin harvoin käyn tossa meidän pikkukaupassa.
Enkä pidä niitä ikinä missään mukana, otan ainoastaan tonne kerhoon ja sitten pistän taas hyllylle :/

Eli oot tunkenu ne johki missä ne eivät yleensä ole. Sekin voi auttaa että unohtaa kokoasian ja puuhaa muuta. Sitten voi yhtäkkiä sytyttää tai ne putkahtavat jostakin.

Eli oot tunkenu ne johki missä ne eivät yleensä ole. Sekin voi auttaa että unohtaa kokoasian ja puuhaa muuta. Sitten voi yhtäkkiä sytyttää tai ne putkahtavat jostakin.[/quote]

No niimpä, ainoastaan olen voinut ne autossa ottaa pois kädestä, mutta missä helvatassa ne on?
Pyykkikoritkin on tarkistettu ja kaikkien verkkatakkien taskutkion, ja jo muutamaan kertaan.
Tässä tänään itsekkin mietin, että nyt annan asian olla, ja kun avaimet pitäis luovuttaa totean, että en niitä löydä, ketuttaa vaan se helvatan moinen lasku mikä siitä mahtaa seurata.

Ehkäpä ne jostakin putkahtaa kun ei kokoajan niitä hae.
Pihallakin olen pyörinyt, enää tippa lunta reunoilla, jos vaikka linko olis ne jonnekkin vipannut, mutta luulis että linkokin ragoi kun niissä on se kaulakiikku mukana.

Siis tämä on aivan uskomatonta. Ajatteloin vielä etten laita niitä omiin avaimiin kiinni, kun en niitä tarvitse kuin harvoin, ja ettei ne sitten katoa, muuten hyvä, mutten ole ikinä kadottanut avaimiani.
Jotenkin tää nyt stressa mua ihan liikaa :(

Roskikset tarkistettu, kaikki keittiönkaapit, pakastin osittain, se kun on niin täynnä, että sinne ei mahdu edes yhtä pikkujädeä, niin tuskin on siellä.
sägyt tsekattu, sohvan rakoihin ei pääse, kun on kaikki otettu kerran pois ja kuori päältä, niin muualle ei pääse, ei ole semmoisia rakoja.
patterien taustat jo useamman kerran, että josko kuitenkin.
Kylppärin kaikki kaapit ja purkit tyhjätty, pesukone tsekattu ja sen ympärystä.
Videoita meillä ei ole, ainoastaan semmoisia laitteita mihin ei pysty tommoista tavaraa tunkemaan.
Nyt on koluttu jo isompienkin kaikki laatikot ja vaatepinot läpi.
Nuorimman lelulaatikot on tongittu.
Akvaarioonkin olen kuikkinut, ja kyllä ne näkyis jos olis siellä, kun se kaulanauha on kuitenkin semmoinen levähkö.

Ei hitto, tää alkaa näyttää jo pahalta :(

Voi ei..Ettei ois voinut pudota lattialle ja joku potkaissut kaapin tms. alle?
Tai jos oot laittanut ne jonkin kaapin päälle/ylemmälle hyllylle mihin normaalisti?

Koita miettiä missä tilanteessa näit ne viimeksi ja mitä teit sen jälkeen..tai no, oot varmaan miettinytkin :)

Yhteistyössä