Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Aargh, olen etsinyt ja etsinyt, enkä löydä.
Kiva lasku tulee jos en niitä löydä, menee sarjotukset ja uudet avaimet jakoon |O |O
Miten voi olla niin laho pää, ettei muista minne on ne pistänyt :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:No autot on pengottu, mun auto 4 kertaa, oman vaatekaapin olen myllännyt tyhjäksi asti 2 kertaa, kaikki mun ja isännän laatikot ja kaapit tyhjennetty, hyllyjen alta, sohvien välissä ei ole, kun just pesin kaikki pääliset ja rungon kuoren.
Kaapissa olevat takit on myllätty, samoin kaapeissa olevat kengät tutkittu, kaikki pojan kaapit, pussit ja kengät.
Koululle on soitettu ja ainoaan mahdolliseen sivuosoitteeseen meidän kauppaan, ei ole.
Akvaarion takaa ja sen hyllyn alta. Normisti pidän sen nauhan tossa akvan päällä semmoisessa kulhossa (siihen ei tuo meidän kuopus yllä) ja isommat tietää, että ne avaimet on ehdottomasti EI.
Jotenkin mulla semmoinen muistikuva, että siivoilin ja laitoin ne johonkin ajatellen vielä, että niinköhän löydän niitä täältä![]()
![]()
Kaikki olkkarin laatikot ja hyllyt tongittu, muksujen jumppapussit ja laatikot, pulpetit ja vaatekorit.
Eteisen lipastossa ei ole, eikä roiku missään vaatetagossa tai hengarissa.
Siis voi elämä, missä hitossa ne on ??
Niin ja vielä lisäys, että ne ei ole mun kotiavaimet, vaan kerhon avaimet, joita käytän vain kerran viikossa.
Tiedän tulleeni kerhosta nauha kierrettynä ranteen ympärille, mutta missä ne nyt on, sitä ei taida tietää kukaan![]()
Kerhosta tulen suoraan kotiin, tai mahdollisesti hyvin harvoin käyn tossa meidän pikkukaupassa.
Enkä pidä niitä ikinä missään mukana, otan ainoastaan tonne kerhoon ja sitten pistän taas hyllylle :/
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri harmaana:Ja mitä ihmeen kirjoitushäröjäkin mulle koko ajan tulee :/