Siis minkä ikäisinä teidän vauvoille tullut eka hammas?(äimän käkenä)

Louna on ihana nimi :heart:
Ja jos vastaisi kysymykseenkin: mun esikoinen sai ekan hampaansa joskus 8 kk iässä, kuopus 6 kk iässä, mutta esim. mun veli sai ekan hampaan alle 3 kk ikäisenä ja kaverin lapsella oli 4 hammasta jo alle 4 kk iässä =)
 
Meitin pojulla huomasin kanssa parin kuukauden iässä että alaikenessä näkyy joku valkoinen, ajattelin että hellanlattas hampaita nyt jo mutta neuvolassa sitten selvis että on kalkkimuodostuma.
 
darkstarmama
Minun pikkuakalla kutisee ikenet aivan mielettömästi ja ikää on 3kk ja viikko, eli taitaa olla hampi tulollaan kun purulelu ja jääkaappikylmä tutti ovat parasta mitä hän tietää.Raasu. :heart: Esikolle tuli eka hammas n.puolenvuoden iässä.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Koska Turkilmas sulla olikaan se seuraavan laskettu aika?

Mutta aiheeseen, meidän pojalle tuli ekat hampaat 4 kk iässä. Tänään poika täytti puoli vuotta ja hampaita on jo 6.
Mua ei yhtään haittaa että tuota laskettua aikaa kysytään, mutta pitäiskö se laittaa jonnekin näkyviin...sen verran usein sitä kysytään :D .

7.7 on laskettu aika...sitä kiihkeästi odotellessa |O
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Ai heh, muutkin tiedustelee:)

Ai se jo niin pian. Onnea vaan loppumetreille, sehän voi olla sitten että lähtö tulee minä päivänä vaan:)
Juu tiedustelee :D . Ei se tosiaan yhtään haittaa, kivaahan se vaan on että täällä on porukkaa "hengessä mukana" :heart: .

Viimeisiä tosiaan viedään ja kaikenmaailman temput on jo tehty jotta vauva ymmärtäis syntyä. Toistaiseksi Jorma on kuitenkin äärimmäisen tyytyväinen yksiöönsä eikä ole aikeissakaan tulla ulos...
 

Yhteistyössä