siis minkä ikäisenä kissanpennuille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
kiinteetä ruokaa pikkuhiljaa?

kun olen kuullut kaksi eri versiota, toinen sanoo 3-4 viikon iässä, toinen että vasta 6 viikkoisina..

onkos täällä paikalla ketään joka osais kertoa vaikka omia kokemuksia?
 
Kiinteä ruuan harjoittelu aloitetaan siinä kolmen-neljän viikon paikkeilla. Kissanpennut tuossa iässä rupeavat maistelemaan kaikkea ja se on ns. merkki, että voi antaa oikeaakin ruokaa.

Tapoja on monia, mutta itse olen lähtenyt liikkeelle jauheliha+kermaviili-mössöstä.
 

Yhteistyössä