siis minä en jaksa! meidän 5vuotias ei usko mitään! ei yhtään mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
älytöntä! aivan jatkuvasti pitäs olla viihdyttämässä ja tuhannennen kerran sanomasssa just samoista asioista, ja mitään ei tapahdu. lapselta meni pallo pois koska heitteli sitä kiellon päälle vielä ja suoraan siskon naamaan. niin mitä tää tekee, yritti 5kertaa tiputtaa sitä palloa alas sieltä eikä millään uskonut että niin ei tehdä. mä en tajua! jätkä jolla on rajat ja tollanen se on aina ollut

No hei, se on ihan normaalia :D :hug:

Meitin pojalla oli sama kausi tossa vuos sitte, vietti/viettää tovin jäähyllä välillä :xmas: :/

Nyt rupee jo JOTKUT asiat uppoomaan kaaliin, mutta aika jankutusta se on.

Mun mielestä lapsille saa määrätyistä asioista jankuttaa vuosia. :D :headwall:
- Onko hampaat pesty, astiat pois pöydästä, käsien pesu, tavarat paikoilleen jnejne.

meillä 4,5v ja samaa se on täälläkin.
jäähyä vaan jäähyn perään ja huvittavinta on että 2v. haluaa sitten kanssa jäähylle veikan viereen vaikkei oo mitään pahaa tehnytkään, siinä sitten vaan oma hymy pyllyyn :whistle:

ai ihan normaalia että mikään ei suju,no just ei minusta. erilaisia uhmakausia voi olla mutta ei uhmaa 3vuotta putkeen. ja noi nyrkit kun ne käy, ja siskoa kiusataan ja ei:n kun sanoo hälle niin se on aivan turhaa, tekee vaan varmemmin kun aikuiset kieltää. ja meillä on jäähy käytössä,ollaan johdonmukaisia ja saa huomiota. mutta mä en jaksa a. LEIKKIÄ VUOSITOLKULLA,ei kiinnosta en ole lapsi enään. b. sitä kun mikään ei suju

no on se normaalia.
meillä tällähetkellä tilanne sama,samoinkun ystävälläni jolla samanikäinen lapsi.
viimevuonna toinen ystäväni oli hermoraunio..kyllä,se kuuluu ikään.
toki jotkut lapset jättää tonkin vaiheen välistä ja on aina tottelevaisia enkeleitä. suurin osa ei.

Yhteistyössä