Siis millä mä saan tuon 7vko. nukkumaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
refluksi on pojalla siihen jo lääkitys. tissittelyn jälkeen nukahtaa usein siis siihen tisille, mutta kohta jo herää kun tulee pieru tai mahassa vääntää:( Mulla menee päivät ja yöt tuon nukuttamiseen, muuta en oikein ehdi. 2 muuta lastakin kaipaisivat seuraani:( tai sitten jos saan röyhyn jälkeen sänkyyn/sitteriin nukkumaan, herää taas hetken perästä johonkin masuväänteeseen:( Manduca mulla on, muta ei siinäkääm koko pvä. jaksa kanniskella.

Oon NIIN loppu!

oletko kokeillut lisänä myös cuplaton-valmistetta? saa apteekista. laita nukkumaan siten että tyynypääty on korkeammalla, kuin nuhassa olevilla lapsilla. itselläni oli samanlaista aikaa 11 kuukautta...

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
oletko kokeillut lisänä myös cuplaton-valmistetta? saa apteekista. laita nukkumaan siten että tyynypääty on korkeammalla, kuin nuhassa olevilla lapsilla. itselläni oli samanlaista aikaa 11 kuukautta...

Nää jo kokeiltu ja sata muuta:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Heilutatko sen uneen?

Välistä heilutan sylissä,kantokopassa, sitterissä.... siis yleensä pakko heijata jollain tavalla

Pakko heijata että rauhoittuu, vai pakko heijata että nukahtaa? Meillä oli pelkkää itkua 2kk kun vauva ei osannut nukkua. Sitten alettiin tehdä niin että heijattiin se rauhalliseksi ja lopetettiin heti kun se lopetti itkemisen. Kun lapsi ei nukahda heijaukseen, unet on pidemmät.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Heilutatko sen uneen?

Välistä heilutan sylissä,kantokopassa, sitterissä.... siis yleensä pakko heijata jollain tavalla

Pakko heijata että rauhoittuu, vai pakko heijata että nukahtaa? Meillä oli pelkkää itkua 2kk kun vauva ei osannut nukkua. Sitten alettiin tehdä niin että heijattiin se rauhalliseksi ja lopetettiin heti kun se lopetti itkemisen. Kun lapsi ei nukahda heijaukseen, unet on pidemmät.

Sekä että. Kun rauhoittuu ,koitan silloin lopettaa heijaamisen. Aina ei tarvii heijata. ongelma on enempikin tää herääminen hetken perästä.....

Yhteistyössä