siis miksei suomessakin miehet olisi tuollaisia hä...........?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanaa nykyaikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanaa nykyaikaa

Vieras
Saksassa tehtiin tutkimus ,oli myös saksan uutisissa,että nyt kun tuo internetti on olemassa
( varsinkin ne date sites)
niin, joka TOINEN VARATTU mies etsii salaa nais-seuraa tai seksiä internetin kautta treffailee toisia naisia,paneskelevat toisia ennemmin tai myöhemmin.
vaimo parka ei tiedä mistään mitään,ja luulee että mies vain chattailee...ja oma mies on luotettava.

onpa nykyään kivaa elää parisuhteessa! =D

Kiva kun tuo internetti keksittiin ja mitä siitä on seurannut ja seuraa,että kaikki vaan alkaa pettää toisiaan =D

Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa nykyaikaa:
Saksassa tehtiin tutkimus ,oli myös saksan uutisissa,että nyt kun tuo internetti on olemassa
niin, joka TOINEN VARATTU mies etsii salaa nais-seuraa tai seksiä internetin kautta treffailee toisia naisia,paneskelevat toisia ennemmin tai myöhemmin.
vaimo parka ei tiedä mistään mitään,ja luulee että mies vain chattailee...ja oma mies on luotettava.

Kiva kun tuo internetti keksittiin ja mitä siitä on seurannut ja seuraa,että kaikki vaan alkaa pettää toisiaan =D

Tuliko yllätyksenä että puolet parisuhteessa elävistä pettää? Tämähän on tiedetty vuosikausia, paljon ennen internettiä. Ja samapa tuo pettääkö joku vai ei. Eihän sen pettäjän kanssa pakko ole elää, sen voi myös pistää pihalle. Naiset voisivat lakata ihmettelemästä miten moni mies pettää tai murehtimasta josko se oma mies pettää. On ihan naisen oma päätös sietääkö pettämistä.

Niin, on se surullista. Mutta mä uskon että kun pitää silmänsä auki ja luottaa omaan vaistoon, niin pääsee pitkälle. On niitä hyviäkin miehiä olemassa. Ja naiskavereden suhteen itte päätin etten katsele niitä kavereita, jotka koko ajan pokailee muiden miehiä. Kaveriin pitää voida luottaa. Seuransa voi onneksi valita.

on ratkaistu noin, Hollannissa huorien avulla. Suomessa suunta menossa kohti kakkosia, koska siitä ei tarvi maksaa. Netin ja lehti-ilmoitusten perusteella löytää helposti märkää sitä itseään, kunhan vähän panostaa puhepuoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minni¤¤¤:
Niin, on se surullista. Mutta mä uskon että kun pitää silmänsä auki ja luottaa omaan vaistoon, niin pääsee pitkälle. On niitä hyviäkin miehiä olemassa. Ja naiskavereden suhteen itte päätin etten katsele niitä kavereita, jotka koko ajan pokailee muiden miehiä. Kaveriin pitää voida luottaa. Seuransa voi onneksi valita.

Kunnon miehiä on olemassa, ja miksei olisi!
Ystäväpiirini miehistä jotka koostuvat ikähaitarista n.30-60 voin oikeastaan sanoa että vain pari pettää melko varmasti.
Heitä kuitenkin on useita.
Oma mieheni ei myöskään petä eikä valehtele, siitä olen onnellinen!

Iät ja ajat on tiedetty, että noin puolet avioliitossa elävistä pettää. Yhtään pettämistä väheksymättä sanoisin, että on vissi ero, onko joku kerran hairahtunut monikymmenvuotisessa suhteessa vai käyttääkö jokaisen vastaantulevan tilaisuuden hyväkseen.

Totta, on niissä eronsa, mutta kumpikin on lopulta yhtä loukkaavaa. Toivon tässä, että et tarkoittaisi sitä, että olisi jotenkin pienempi asia, jos pettää vain kerran.

On inhottavaa ja loukkaavaa joutua koko ajan petetyksi, toiseen ei voi tietyssä mielessä siis ikinä luottaa. Toisaalta, onhan siinä se "varmuus", että tätä tämä on ja tulee olemaan ja tähän on aina varauduttava. Ehkä siihen sitten jotenkin tottuu, mutta erittäin epämiellyttävä olotila se on.

Mutta kun toiseen on täysillä voinut luottaa, sanotaan nyt todellakin sen montakymmentä vuotta, ja sitten yhtäkkiä tuleekin petetyksi, siinä vasta romahdus tapahtuu. Vaikka tämä tapahtuisi vain yhden kerran, siinä on se yksi kerta liikaa. Liitto ei ole sen jälkeen enää koskaan särötön.

Kumpikin juttu on yhtä iso. Toisessa olet koko ajan tietyllä tavalla pahoilla mielin, toisessa koet suuren järkytyksen kerralla. Tällainen kertapetos on yleensä vielä sellainen, että siinä on enemmän tunteita mukana kuin jatkuvassa "tilanteiden hyväksikäytössä."

Tuskin Inhorealistikaan haluaisi olla kummankaan petetyn housuissa, vai kuinka on?

Minun mielestäni molemmat ovat yhtä loukkaavia.

"Tuomenkukalle": Kuten jo kirjoitin, että yhtään pettämistä väheksymättä. Siltikin olen melko varma, että yhden hairahduksen voisin omalta puoleltani antaa anteeksi, mutta jatkuvaa vieraissa virkistäytymistä en katselisi.

Näin ollen minä en pitäsi niitä yhtä loukkaavina.

Joo, ymmärrän pointtisi, mutta sittenkin ajattelen vielä näin: yksi pettäminen muuten säröttömässä suhteessa voi tarkoittaa tämän pettävän osapuolen olevan enemmän tosissaan tuon "kakkosen" suhteen, kuin sellaisen ihmisen kohdalla, joka hurvittelee huvikseen vähän väliä. Eli välttämättä kyse ei olekaan mistään kevyestä syrjähypystä. "Pettäjä" saattaakin tällaisessa tapauksessa olla oikeasti rakastunut tähän toiseen, ja silloinhan suhde on tosissaan vaakalaudalla.

Minä olen kokenut molemmat puolet. Ensimmäinen mieheni oli juuri tällainen patologinen pettäjä. Silti olin koko ajan täysin varma hänen rakkaudestaan minuun. Hän ei olisi jättänyt minua kenenkään takia, sen tiesin aivan varmasti. Eikä jhän jättänytkään, vaan minä jätin hänet. Hän teki itsemurhan ja jätti jälkeensä kirjeen, jossa vakuutti rakastavansa vain minua. Sen kyllä tiesin muutenkin. Hänen kanssaan oli vain täysin mahdoton elää.

Nykyinen mieheni on aivan eri tyyppiä. Hän oli minulle sataprosenttisen uskollinen melkein 20 vuotta. Pidin liittoamme täydellisenä, mutta sitten hän rakastui toiseen naiseen. Sen vuoksi hän petti minua. Mitään kevyitä syrjähyppyjä hän ei harrasta, sen tiedän kyllä. Tilanne oli kauhea. Erosimme joksikin aikaa, mutta palasimme takaisin yhteen. Hän jätti tuon toisen naisen, mutta edelleenkään en ole varma enää mistään. Pelkään, että hän on kanssani vain velvollisuudesta, koska näki, miten vaikea asia minulle oli. Tuosta on jo monta vuotta, mutta edelleen "toinen nainen" kummittelee mielessäni. Koen olevani se kakkosvaihtoehto, johon sitten kuitenkin lopulta tyydyttiin, mutta unelmanainen on siellä jossain. Vakuutan: tämä ei ole onnellinen olotila. Joskus tuntuu, että haluaisin erota, niin tilanne olisi kohdallani ainakin rehellinen, mutta mies pistää kaikin voimin vastaan.

Joskus ajattelen, että se ensimmäinen mies kuitenkin rakasti minua ainoanaan. Oliko hänen rakkautensa todella "oikeampaa?" Hän ei olisi jättänyt minua kenenkään takia, ei kenenkään. Tämä toinen taas olisi voinut sen tehdä, mutta ei sittenkään halunnut särkeä sydäntäni. No, kyllä se siinä kuitenkin särkyi...

Päättyyhän puolet avioliitoistakin eroon, joten siinä mielessä uutisessa ei ole mitään uutta. Varmasti osa niistä pettäjistä on niitä, joiden suhde ennemmin tai myöhemmin päätyy eroon. Toisaalta jos kerran puolet miehistä etsii seuraa netissä, niin kaipa siellä täytyy jokunen nainenkin olla. Ehkä osa on huoria (etsivät nettitreffipalstoilta varakkaita herrasmiehiä), osa nymfomaaneja (seksin suurkuluttajia), osa sinkkuja jotka haluaa hetken hellyyttä ilman sitoumuksia, mutta varmasti aika paljon on myös varattuja naisia.

niin, joka TOINEN VARATTU mies etsii salaa nais-seuraa tai seksiä internetin kautta

Kertoisitko tarkemmin, mikä tutkimus ja mistä sen löytäisi? Koitin etsiä internetistä, mutten löytänyt.

Tuohan johtuu vain siitä että omat naiset pihtaavat. Mies tyytyy vähään, eli siihen että nainen antaa muuta kuin lahnana seksiä joka toinen päivä sen 10-30 minuuttia, mielummin tietenkin joka päivä. Mies ei käy vieraissa jos saa kunnon seksiä omalta naiseltaan. Saatte syyttää vain itseä.