siis miks mua sattuu silmiin nykyään krapulassa??

vieras
Kyllä se tulee siitä kun alkoholi kuivattaa elimistöä tasaisesti, niin silmätkin sitten kuivuvat. Mullakin se sattuu pahasti. Tietty silmiin voi sattua myös jos herää jonkun ällötyksen vierestä aamulla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se tulee siitä kun alkoholi kuivattaa elimistöä tasaisesti, niin silmätkin sitten kuivuvat. Mullakin se sattuu pahasti. Tietty silmiin voi sattua myös jos herää jonkun ällötyksen vierestä aamulla :D
:D:D
mä heräsin ihan oman ällötykseni vierestä :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
oiskos silimät kuivat? miulla ainaki kuivaa silimät jos oon juonu alkoholia niin että oon krapulassa. ja se sattuu.
mikäs niihin auttaa? :whistle:
oon huomannu, et muutenkin mua nykyään sattuu silmiin..
sillee jännästi..
semmoset apteekista ilman reseptiä saatavat silmätipat ku artelac on hyviä. ne on tosi lähellä omaa kyyneltä. ja miulla ovat auttaneet aivan älyttömästi jopa siihen että hämäränäkö on parantunu
 
vieras
Kosteuttavia silmätippoja kannattaa käyttää, esim. Oculacia. Varsinkin jos et käytä piilareita.. sekin on hirveetä kun joskus baarista tullessa nukahtaa piilarit päässä, sitten on aamulla tuskaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se tulee siitä kun alkoholi kuivattaa elimistöä tasaisesti, niin silmätkin sitten kuivuvat. Mullakin se sattuu pahasti. Tietty silmiin voi sattua myös jos herää jonkun ällötyksen vierestä aamulla :D
:D:D
mä heräsin ihan oman ällötykseni vierestä :D :heart:
No hyvä sitten :)
 

Yhteistyössä