Siis mikä mun miehellä on ://

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja so sad wife
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

so sad wife

Vieras
Aina ollut kaikinpuolin terve ja normaali isä ja mies...mutta. Viimeaikoina olen huomannut että mikään ei tunnu enää missään hänellä..saa kyllä työt tehtyä normaalisti eikä niistä ole stressiä. Juttelimme hänen kanssaan ja kun sanoin että näyttää että kaikki on nykyään sulle ihan sama, niin hän sanoi että samalta tuntuu hänestäkin! Ja hermot on tiukalla..huutaa tosi helposti lapsille, tuntuu että lasten ja isän suhde on yhtä kieltämistä nykyään (siis isä hermoilee) :/ Ja sitten kun innostuneena ehdotan asioita tai muuten vaan kerron juttuja niin ne ei pahemmin tunnu miestä kiinnostavan. MITÄ IHMETTÄ TEEN JA MITÄ TÄMÄ OIKEIN ON? :/

Mitä mun siis pitää tehdä? Voi siis olla masennusta vaikka saa kaikki perusasiat tehtyä? Kivojen juhlien jälkeen ja niissä juhlissakaan (joista ennen nautti) ei ilmekään värähdä.. ennen oli niin sosiaalinen ja nyt vain istuu hiljaa jossain ja puhuu kyllä normaalisti jos kysellään ja muutenkin jos joku tulee juttelemaan niin ei varmasti huomaa mitään, mutta ei itse enää hakeudu juttelemaan eikä soittele ystävilleen.

Olen ihan ihmeissäni että mitä teen tai pitääkö jotain ylipäätään tehdä? Siksi täällä kyselen kun mies ei halua että puhun läheisillemme tästä. Olemme pohtineen onko tämä joku ohimenevä tila vai pysyvä.. kannattaako tästä edes mainita kenellekään. Toisaalta mietimme että entä jos tämä tilanne luisuu kokoajan syvemmälle. Ehdotin terveyskeskuksen lääkäriin menemistä ja että mies selittäisi ne oireet lääkärille mutta mieheni sanoi ettei mene millekkään kallonkutistajalle. Sitten kysyin että "no entäs perhe? Näet itsekin ettet ole nyt mikään ihana isä lapsille..ei tuo huutaminen vaan voi jatkua." Mies vaan huokas ja sanoi että "en tiedä". En voi väkisilläkään siis mennä aikaa varaamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Masennusta veikkaan tai toista naista.

Huoh :/ Jos masennusta on niin luulen ettei suostu hakemaan apua, että hyvää elämää mulle ja lapsille vaan, juu! Olen yrittänyt kysellä että onko toinen nainen..hankalaa tosin kuvitella mutta eihän sitä koskaan tiedä kun komea mies on..ja luulisi että ois vähän virkeämpi ja iloisempi jos toinen nainen olisi ;) Eikö sen pitäisi piristää? Oon sanonut että kerro vain jos on joku/jotain kerrottavaa, en suutu ja asiat ovat neuvoteltavissa (avioliiton jatko jne). Jotenki niin säälittää..aina ollut niin elämäniloinen ja porukan ilopilleri :) on toisinaan sitä vieläkin joskus. Eikä puheet ole kavereiden kanssa mitään masentuneita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Huoh :/ Jos masennusta on niin luulen ettei suostu hakemaan apua, että hyvää elämää mulle ja lapsille vaan, juu! Olen yrittänyt kysellä että onko toinen nainen..hankalaa tosin kuvitella mutta eihän sitä koskaan tiedä kun komea mies on..ja luulisi että ois vähän virkeämpi ja iloisempi jos toinen nainen olisi ;) Eikö sen pitäisi piristää? Oon sanonut että kerro vain jos on joku/jotain kerrottavaa, en suutu ja asiat ovat neuvoteltavissa (avioliiton jatko jne). Jotenki niin säälittää..aina ollut niin elämäniloinen ja porukan ilopilleri :) on toisinaan sitä vieläkin joskus. Eikä puheet ole kavereiden kanssa mitään masentuneita.

Siihen asti toinen nainen piristää, kunnes siihen rakastuu. Ja mies alkaa tunteen syyllisyyttä perheen puolesta, ehkä yrittää jättääkkin tän toisen ja sitten se onkin liian vaikeaa.

alle 30w.

Eli 27+, tarkoittaa tuo "alle 30".
Siinä vaiheessa monella rupeaa tökkimään.

Aika normaalia, johtaa eroon joskus kuitenkin.
Tulee ajatuksia siitä että haluaako sitoutua loppuelämäksi.

Lapsia tehty verrattaen varhain, jäänyt osa nuoruudesta elämättä jne.
Ei pitäs miesten tehdä lapsia alle 30 vuotiaana suoraan sanottuna. =)

Aina on joukossa joku joka uskottelee itselleen että on riittävästi rällännyt ja ryypännyt ja on mukamas aikuinen ja kypsä ihminen. Kuitenkin sitten jossain vaiheessa alkaa mättämään tosi pahasti.

Siihen asti toinen nainen piristää, kunnes siihen rakastuu. Ja mies alkaa tunteen syyllisyyttä perheen puolesta, ehkä yrittää jättääkkin tän toisen ja sitten se onkin liian vaikeaa.

No pitää vielä yrittää kysellä..

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
alle 30w.

Eli 27+, tarkoittaa tuo "alle 30".
Siinä vaiheessa monella rupeaa tökkimään.

Aika normaalia, johtaa eroon joskus kuitenkin.
Tulee ajatuksia siitä että haluaako sitoutua loppuelämäksi.

Lapsia tehty verrattaen varhain, jäänyt osa nuoruudesta elämättä jne.
Ei pitäs miesten tehdä lapsia alle 30 vuotiaana suoraan sanottuna. =)

Aina on joukossa joku joka uskottelee itselleen että on riittävästi rällännyt ja ryypännyt ja on mukamas aikuinen ja kypsä ihminen. Kuitenkin sitten jossain vaiheessa alkaa mättämään tosi pahasti.

Hyvinkin realistiselta kuulostaa! Erosta puhuttaessa on kyllä sanonut vielä vasta ettei eroaisi missään nimessä ja että se ei ole edes vaihtoehto hänen mielestään.. tuskin minun takia niin sanoo koska tietää että pärjään myös ilman häntä ja myös hän pärjäisi ilman minua, en tarkoita nyt rakkauden ja ikävän kannalta vaan psyykkisesti ja rahallisesti jne. Myös itse en haluaisi erota.

Kyllä, osa nuoruudesta on jäänyt elämättä ja mies harmittelee sitä joskus.

Uusimmat

Yhteistyössä