Siis mihin kaikkeen mun pitää suostua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhana

Vieras
Olisin halunnu lähtee lasten kans kotipaikkakunnalle pitkästä aikaa viikonloppuna mutta en voi mennä ku ku miehen tyttö tulee meille ja mies ite menee töihin!!

olitko miehellesi aiemmin puhunut omista suunnitelmista.... tai tiesitkö et tyttö on tulossa... jos vastaus ekaan kyllä ja tokaan ei, niin antaisin miehen sit järjestellä asiaa... jos kerran sinä et voi exään olla yhteydessä...

Tiesin että tyttö tulossa mutta sain vasta tänään tietää että mies joutuu töihin. Tytön tänne tuloa jo siirrettiin viikolla kun viime viikonlopunkin oli töissä. Ja miehelle eilen sanoin että oltais lasten kans reissuun lähdössä.

jos sille oikeelle äidille ei sovi muuttaa viikkoo niin kysykää jos se tyttö voi olla teiän kanssa sinne tiistaihin mihin normistikkin olisitte...vai onko hän jo kouluikänen???

Ei suostu miehen ex siihen että mun mukaan lähtis niin pitkäks aikaa. Kun nimenomaan tytön haluaa jo lauantaina kotiin. Pitääkö mun vaan sit ottaa jä lähtee huomenna?

ei kuulosta hyvältä. varsinkaan miehen tytön puolesta. ei pääse isäänsä tapaamaan kun isä on vaan töissä ja siirtää viikonloppua. ja kun olis tulossa niin isä mene taas töihin ja siellä odottaa isin nainen joka on kiukkunen kun ei päässyt omiin juttuihin.
mä sanoisin miehelle että on lapsensa kanssa. peruu työt sanoo ettei saa hoitajaa ja mä lähtisin. en antais itseeni pomputella

Ja tää ongelma vaan siks ku ukko päätti jättää vakituisen hyväpalkkaisen työnsä että pääsee oppisopimuksella unelma duuniinsa. Nyt usein viikonloppuisin töitä ja rahasta tekee tiukkaa kun ei mikään huipputulo ammatti nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja perhana:
Ja tää ongelma vaan siks ku ukko päätti jättää vakituisen hyväpalkkaisen työnsä että pääsee oppisopimuksella unelma duuniinsa. Nyt usein viikonloppuisin töitä ja rahasta tekee tiukkaa kun ei mikään huipputulo ammatti nyt.

no sitä suuremmalla syyllä ei saa sysätä tyttöä sun harteille... ja sinä et myöskään luovu omasta elämästä ja menemisistä...

Samaa mieltä edellisen kanssa... Tyttö on tosiaan isäänsä tulossa tapaamaan!!! Lähdet tottakai huomenna reissuun ja isä saa ite hoitaa hoitojärjestelyt....Mielellään tietty hoitaa ihan ite.

Täytyy lyödä nyrkki pöytään kun ukko tulee koulutuksesta kotiin. Menee kyl iltaan kun itse lähden hetkeks toimistotöihin ja otan oman tytön mukaan nii ei tarvii kiukuta.

Tää tyttö lähtee lasten kans reissuun. Sanoin miehelle että lähden enkä kysele sen lupaa. Soitti kiltisti töihin ettei pääse tulemaan. Ei ne siellä töissä ollu moksiskaan. Että näin helppoa se sitten olikin :D