Siis.. mä tunnen potkuja! Tai jotain haamupotkuja..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuja???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

potkuja???

Vieras
Syön pillereitä. N. 3 kk sitten jäi yksi välistä, en ottanut kahta kerralla seuraavana päivänä (erinäisistä syistä ) . Tein testin varalta kun oli pilleritauko=nega. Nyt tuntuu kuitenkin mahassa potkuja!! Ihan kuin lasta odottaessa! Onko tämä joku vatsalihaselohiiri, vai voiko ne olla oikeita potkuja mukamas? Ed. raskaudessa tuntui tosi aikaisin, koska olen hoikka ja istukka oli takana.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Olisiko eksynyt pieru?

En tiedä, ei yleensä pieruista tämmöistä tuu.. Eikä edes kierrä kyl mahassa. Vähän kuin sarja potkuja, hetki hiljasta ja sit taas. Eikä vaikuta asentokaan (testasin)

Minulla tuntuu myös välillä haamupotkuja, ihan kuin vauvan ensipotkut. Mutta onneksi ovat olleet vaan jotain lihasnykäisyjä, joskus kyllä kestäneet useamman päivän.

Tee testi jos oikein mietityttää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla tuntuu myös välillä haamupotkuja, ihan kuin vauvan ensipotkut. Mutta onneksi ovat olleet vaan jotain lihasnykäisyjä, joskus kyllä kestäneet useamman päivän.

Niin ja joskus nämä "potkut" tuntuu ihan mahan päältäkin koittamalla.

Joo, teen. Ehkä tää on vaan joku elohiiri, vaikka ikinä ei ole kyllä vatsalihaksissa semmosta ollut, silmäkulmassa vaan. Onpa kyllä outo tunne..

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Joo, niin tuntuu, tässä istuessa ainakin :o

Mulla oli eilen illalla kun tulin töistä sama "ongelma". Että mä säikähdin, että en kai mä vaan rupea lisääntymään ja fiilis oli tälläinen.. |O |O :headwall: :'(

Onneksi tänään ei ole enää moista ollut ja en usko että olen lisääntymässä. En ainakaan halua uskoa moista.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Minullakin nuo tuntuvat päältä kokeiltuna. Ja ei ne vauvan potkut vielä 3 kk kuluttua tunnu.

Tiedän tunteen. Minulla nuo tuntemukset kestivät toista viikkoa, ja ihan tuntuivat päällekin päin. Ei siis koko ajan mutta aina silloin tällöin, ihan niin kuin ne oikeatkin potkut tuntuvat. Olin ihan paniikissa ja pelkäsin perseettömästi olevani raskaana, harkitsin jo testin ostamista. Kunnes ne vain loppuivat kuin seinään.

Ja minulle on siis tehty sterilisaatio, joten olin TODELLA kauhuissani siitä ajatuksesta että olisin raskaana.

Yhteistyössä