Siis mä tein niin loistavaa soppaa että pakko kertoa ihan täällä

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Eilen kokkasin itselleni siis( mä laihdutan joten muu perhe syö omiaan :D ), ja mä en tajua miten onnistuin tekemään jotain näin hyvää :p

eli ensin pannuun oliiviöljyyn currya ja paprikajauhetta makuuntumaan, sinne pkt ( 450G)hunajamarinoituja broiskusuikaleita, paistoin ne runsaan valkosipulin kanssa.

Sitten kattilaan kiehumaan n1½litraa vettä ja sinne kanaliemikuutio ja 3-4pss juuressuikaleita, annetaan kiehua jonkin aika noiden kanojen kanssa ja sinne sitten lopuksi se tiiliskivi koskenlaskija viherpippuria

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla on sitä tuolla kattilallinen. Kauan ajat tänne? Joko pistän porisee :D ? ( psssttt, meillä on myös 5 laatikkoa lonkeroa :D )

voi perhana mikä kutsu |O |O |O :D
enhän mä ajais ku tunnin... :whistle:
voiko ottaa nukkuvan lapsen ja valkkaripullon mukaan? :D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Mulla on sitä tuolla kattilallinen. Kauan ajat tänne? Joko pistän porisee :D ? ( psssttt, meillä on myös 5 laatikkoa lonkeroa :D )

voi perhana mikä kutsu |O |O |O :D
enhän mä ajais ku tunnin... :whistle:
voiko ottaa nukkuvan lapsen ja valkkaripullon mukaan? :D

:laugh: Joo joo, mul kyl aamulla töihin meno mut lonkerohan on ihan lasten limpparia :whistle:

Hitto, joskus kyllä oikeest hurautat tulemaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitähän teillä normaalisti syödään, jos tuon on laihisruokaa :D

No ns normaalia ruokaa, mä vedän pihvejä ja tollasia keittoja. :D

Onko keitto toiminut, kuullostaa nimittäin aika energiapitoiselle.

No joo, puolessa vuodessa -18kg

Sä et varmaan hiilareita syö?

Olen ajtellut kokeilla kanssa vähähiilarista.

keittosi kuulostaa hyvältä.

(ja onnea pudotetusta painosta, kadehdittava suoritus)

Syön, noin 50-60g päivässä, mutta koitan tosiaan pitää sen tuossa. Tuohon mahtuu jo aika keko kasviksia ja hedelmiä

ja Kiitos :D

Miks muun perheen tarvii syödä eri ruokaa? Tai siis eikö se ruuan keveys pitäis enemmänkin olla elämäntapa ja liian rasvaisesta ja epäterveellisestä ruuasta kärsii lastenkin elimistö siinä missä aikuisen laihduttajankin.
No joo, tää on vaan asia jota oon aina ihmetellyt. Meillä ainakin koko perhe syö kevyesti (ei kuitenkaan kevyttuotteita) ja kasvisvoittoisesti, vaikkei kukaan laihdutakaan. Eikö ne kilot sitten tule takaisin kun ei enää laihduta ja siirtyy taas samaan ruokaan muun perheen kanssa? :xmas:

No eihän se annosta kohti paljoa ole, jos koko kattilallisessa on 55 g rasvaa. Saman verran kun kolmessa rivissä suklaata. Ja jos siitä kattilallisesta syö monet monet annokset. Tarttee sitä rasvaakin, ja laihduttamista edistävää kalsiumia, jota on paljon juustossa.

Ja anteeksi nyt että edelleen kiusaan sua ikävillä kommenteillani (jo kolmas viesti :ashamed: ), mutta mä ihan kauhistuin kun tajusin että oot syönyt valmiiksi marinoitua broiskua ja lisännyt vielä kanaliemikuution. Apua, taitaa olla viikon lisäaineet pulkassa... No nyt ymmärrän ettei muu perhe syö tota, ei todellakaan ole lapsilla sopivaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Miks muun perheen tarvii syödä eri ruokaa? Tai siis eikö se ruuan keveys pitäis enemmänkin olla elämäntapa ja liian rasvaisesta ka epäterveellisestä ruuasta kärsuu lastenkin elimistö siinä missä aikuisen laihduttajankin. No joo, tää on vaan asia jota oon aina ihmetellyt. meillä ainakin koko perhe syödään kevyesti (ei kuitenkaan kevyttuotteita) ja kasvisvoittoisesti, vaikkei kukaan laihdutakaan. Eikö nbe kilot sitten tule takaisin kun ei enää laihduta ja siirtyy taas samaan ruokaan muun perheen kanssa? :xmas:

Tuossa oli mausteita niin paljon että lasten pakki menee auttamatta sekasin, ja mies ei ihan syö kasviksia kun väkipakolla :headwall: :headwall: asia jolle en voi mitään, kun miestä vaihtamalla.

Ja rasvaa syön varmasti ns normaalin määrän, jäähän multa monta ruokaa pois kuitenkin, ja monta päivää menee yleensä niin että syön lounaalla salaatin missä esim kanaa ja tira oliiviöljyä ja päivälliseksi sitten pinaattikeiton, eli tosi vähärasvasta.
ja mun tarkotus olisi loppuelämä syödä näin. voin niin paljon paremmin kun sillon aikanaan hiilari huuruissa. En kai mä jaksais tehdä 30km pyörälenkkiä 1h 15min jos voisin jotenkin huonosti? Tai söisin epäterveellisesti? en mä koe että tarviin riisiä, makaronia tai sokeria siihen että voisin paremmin, en mä ole mikään huippu-urheilija joka tarvii sen jumalattoman hiilaritankkauksen.
Sitten kun paino normaali alan syömään pari palaa päivässä RUISleipää, jottei paino liikaa laske.

*UGH* olen puhunut :D

Yhteistyössä