H
hmm
Vieras
jos joku on kirjoittanut koko tekstin capseillä niin tulee mieleen että ihminen on vähän juntti tai muuten vaan pöhkö ja outo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:SE ON AIKA ÄRSYTTÄVÄÄ LUKIA TEKSTIÄ JOKA ON KOKONAAN KIRJOOTETTU ISOOLLA KIRJAAMILLA. SELLAASES TEKSTIS JOS HALUAA KOROSTAA JOTAKIN KOHTAA NIIN PITÄÄ VARMAAN KIRJOOTTAA pienillä KIRJAAMILLA. HUUTAMISTA TÄMÄ MUNKI MIELESTÄ ON JA ONNEA AP:LLE JOS MEINAAT TÄMÄN MIELIPITEEN IHMISILTÄ MUUTTAA.
Te olette nyt ymmärtäneet kaikki ihan väärin mitä mä tarkoitan.
Ei. En aloita ristiretkeä asian suhteen.
Edelleenkin ja jatkossakin minulle on aivan sama kirjoitetaanko teksti isoilla vai pienillä kirjaimilla. En vedä herneitä nenään kirjainkoon takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:KYLLÄ SE ON HUUTAMISTA!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:SE ON AIKA ÄRSYTTÄVÄÄ LUKIA TEKSTIÄ JOKA ON KOKONAAN KIRJOOTETTU ISOOLLA KIRJAAMILLA. SELLAASES TEKSTIS JOS HALUAA KOROSTAA JOTAKIN KOHTAA NIIN PITÄÄ VARMAAN KIRJOOTTAA pienillä KIRJAAMILLA. HUUTAMISTA TÄMÄ MUNKI MIELESTÄ ON JA ONNEA AP:LLE JOS MEINAAT TÄMÄN MIELIPITEEN IHMISILTÄ MUUTTAA.
Te olette nyt ymmärtäneet kaikki ihan väärin mitä mä tarkoitan.
Ei. En aloita ristiretkeä asian suhteen.
Edelleenkin ja jatkossakin minulle on aivan sama kirjoitetaanko teksti isoilla vai pienillä kirjaimilla. En vedä herneitä nenään kirjainkoon takia.
Sä taas et tunnu ymmärtävän sitä, että suurinosa netin käyttäjistä on sitä mieltä, että isot kirjaamet on huutamista. TIEDÄTKÖ?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua vaan ihmetyttää se, että jos jollain on Caps Lock päällä mutta tekstin sisältö normaalia, ei siis agressiivista, ensimmäinen kommentti on "älä huuda" tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua vaan ihmetyttää se, että jos jollain on Caps Lock päällä mutta tekstin sisältö normaalia, ei siis agressiivista, ensimmäinen kommentti on "älä huuda" tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua vaan ihmetyttää se, että jos jollain on Caps Lock päällä mutta tekstin sisältö normaalia, ei siis agressiivista, ensimmäinen kommentti on "älä huuda" tms.
Tämä on aika hyvin verrattavissa ns. oikeaan elämään. Kokeilepa huomenna mennä vaikka kirjastoon tai kauppaan ja kysyä hyvin ystävällisesti ja kohteliaasti jotain asiaa huutamalla kunnolla.
Katso puhuttelukumppanisi käytöstä. Käyttäytyykö hän aivan samoin, kuin jos puhuisit normaalilla äänellä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua vaan ihmetyttää se, että jos jollain on Caps Lock päällä mutta tekstin sisältö normaalia, ei siis agressiivista, ensimmäinen kommentti on "älä huuda" tms.
Tämä on aika hyvin verrattavissa ns. oikeaan elämään. Kokeilepa huomenna mennä vaikka kirjastoon tai kauppaan ja kysyä hyvin ystävällisesti ja kohteliaasti jotain asiaa huutamalla kunnolla.
Katso puhuttelukumppanisi käytöstä. Käyttäytyykö hän aivan samoin, kuin jos puhuisit normaalilla äänellä?
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kirjaimet eivät huuda. Niistä ei lähde ääntä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua vaan ihmetyttää se, että jos jollain on Caps Lock päällä mutta tekstin sisältö normaalia, ei siis agressiivista, ensimmäinen kommentti on "älä huuda" tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kirjaimet eivät huuda. Niistä ei lähde ääntä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua vaan ihmetyttää se, että jos jollain on Caps Lock päällä mutta tekstin sisältö normaalia, ei siis agressiivista, ensimmäinen kommentti on "älä huuda" tms.
Älä sitten usko, että ihmiset kokevat sen vastaavana, jos olet päättänyt olla oikeassa ja muut väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kirjaimet eivät huuda. Niistä ei lähde ääntä.
Siitä nyt on vaan tehty nettimaailman sopimus ja sääntö, että isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on huutamista. Mikä siinä nyt on niin kummallista? Se että "kirjaimet eivät huuda, kun ei niistä lähde ääntä"?
Saivartelun ja kyseenalaistamisen sijaan voisit lukea koko ketjun uudestaan ja sisäistää siinä mainittuja asioita ja lopettaa ihan turhan vänkäämisen.
Tai voithan tietysti kirjoittaa isoilla kirjaimilla ihan niin paljon kuin haluat, mutta älä sitten ihmettele, miksei kukaan jaksa lukea tekstejäsi..