Siis mä en enää jaksa..en vaan jaksa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sokru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sokru"

Vieras
Mul on raskausdiabetes ja toi paasto arvo on ihan hanurista koko aika ja sit on muutkin arvot sen takia !! Mua alkaa muutenkin niin turhauttamaan tää saakelin mittailu ja insuliinin piikittey ja mul on raskautta vielä puolet edessä !!! Mä olen niin väsynytkin kokoaika niin unohdankin mittailut joskus ja insuliininkin olen muistanut vasta yöunille mentäessä ja se pitäisi muistaa laittaa aina 12h välein..huoh.. Mä voisin vaan nukkua ja syödä kaikkea hyvää :P

Mun tekisi mieli vaan lopettaa koko hommat ja antaa olla. Ei esikoinenkaan ollut sokerivauva vaikka diabetes sillonkin oli... ARGHHHHH.

Ala karppaamaan, tai ainakin vähennä hiilareita. Niin mä sain mun rd täysin kuuriin (arvot normalisoitui) enkä tarttenu inskaa. Neuvolassakin ihmeteltiin hyviä arvoja, mut en kehdannut kertoa karppauksesta :ashamed:

Mun paasto arvo on korkea siksi kun olen 13-14h syömättä yöllä kun nukun tietysti, niin maksa alkaa sit sitä sokeria tuottamaan ja siksi korkealla paasto arvo... Mä en vaan jaksa herätä yöllä juomaan mitään, kun haluan nukkua kun olen väsynyt :P

[QUOTE="sokru";24228980]Mun paasto arvo on korkea siksi kun olen 13-14h syömättä yöllä kun nukun tietysti, niin maksa alkaa sit sitä sokeria tuottamaan ja siksi korkealla paasto arvo... Mä en vaan jaksa herätä yöllä juomaan mitään, kun haluan nukkua kun olen väsynyt :P[/QUOTE]

Mä söin vaan 4 kertaa päivässä kun alotin karppauksen ja yöllä tuli n. 14 tunnin paastoja ja silti paastoarvot normalisoitui (ennen karppausta olivat välillä tosi korkeita).

Kyllä sitä saa välillä turhautua ja kitistä!! Mitä koneita me ihmiset muka ollaan, että aina vaan puurretaan päivästä toiseen nurisematta mistään.

Kyllähän se turhauttaa, jos joku juttu ei onnistu, ja jos on huono olo. Vaikka parhaansa tekisi.

Tsemppiä ap! Mäkin suosittelen kokeilemaan tuota hiilareiden vähennystä, siitä ei ainakaan mitään haittaa oo, kun teet sen vain kevyesti, vaihdat leivät esim. rahkaan tms. makaronit, perunat ja riisit kasviksiin jne. Mutta älä siitäkään mitään stressiä tee, jos oikein tekee leipää mieli, niin sitten ota!