Kaukaa hyvän näkönen Aktiivinen jäsen 30.12.2005 4 116 0 36 25.06.2008 #1 Eilen ei näkyny Nickelodeon, Tänään ei näy sub juniori :headwall:
M Matami-Mutkula Aktiivinen jäsen 05.04.2006 8 866 0 36 25.06.2008 #2 meillä näky juniori ainakii aamulla ihan normisti