Juu en ymmärrä tosta digiboksista yhtään mitään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Eli älkää naurako jos kysyn tyhmiä :ashamed:
Ihmettelen vaan että miten nyt näkyy sellasia kanavia mitä ei pariin päivään ole näkyny, esim. tuo joku juniori kanava näkyy nyt mutta aikasemmin kyllä ei?
:whistle:
 

Yhteistyössä