Siis kuka haluaa tällaiset vaunut!?

  • Viestiketjun aloittaja Yöks
  • Ensimmäinen viesti
Yöks
http://www.babytown.fi/products/748

Näitä on nyt ruvennut näkymään ja varsinkin mamuilla. Hirvittävän rumia. Kuka tollasen aluvanteisen panssarivaunun haluaa lapselleen?
 
Lex
No ei noi lastenvaunut mulle mitkään suuretkaan itseilmaisun tai statuksen vankkurit ole, joten mun mittapuulla noi on jo hemmetin hienotkin.

Ihan sama mulle mitkä kärryt, kunhan ei nyt ihan susirumat ole.
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Taidat vaan olla kateellinen
No oikeastaan en :) Mulla on just sellaset yli tonnin vaunut, mutta niissä on kaikki tarvittavat ominaisuudet ja ne kestää takuulla niin kauan kuin pitää. Miksi pitäisi kulkea hangessa? Ei täällä ainakaan mitään lunta edes tule koko talvena. Helsinki kun on rannikolla ja aika etelässä.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Taidat vaan olla kateellinen
No oikeastaan en :) Mulla on just sellaset yli tonnin vaunut, mutta niissä on kaikki tarvittavat ominaisuudet ja ne kestää takuulla niin kauan kuin pitää. Miksi pitäisi kulkea hangessa? Ei täällä ainakaan mitään lunta edes tule koko talvena. Helsinki kun on rannikolla ja aika etelässä.
Niin mäkin luulin silloin, kun tyttö syntyi... koko talven oli ollut lauhaa eikä luntakaan juuri missään. Niin eikö sitten alkanut oikein kunnon talvi, ja sitä lunta riitti aika pitkälle kevääseen. Eikä se lumi vielä mitään, mutta se helvatun loska. Loskassa ei millään heppoisilla pyörillä kuljeta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Taidat vaan olla kateellinen
No oikeastaan en :) Mulla on just sellaset yli tonnin vaunut, mutta niissä on kaikki tarvittavat ominaisuudet ja ne kestää takuulla niin kauan kuin pitää. Miksi pitäisi kulkea hangessa? Ei täällä ainakaan mitään lunta edes tule koko talvena. Helsinki kun on rannikolla ja aika etelässä.
Eli haukuit linkin vaunuja kun ne on niin halvat??? Mamuraukat joutuu tommosiin roskiin tyytymään kun ei sosku anna kun viis sataa vaunuihin..
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Taidat vaan olla kateellinen
No oikeastaan en :) Mulla on just sellaset yli tonnin vaunut, mutta niissä on kaikki tarvittavat ominaisuudet ja ne kestää takuulla niin kauan kuin pitää. Miksi pitäisi kulkea hangessa? Ei täällä ainakaan mitään lunta edes tule koko talvena. Helsinki kun on rannikolla ja aika etelässä.
Eli haukuit linkin vaunuja kun ne on niin halvat??? Mamuraukat joutuu tommosiin roskiin tyytymään kun ei sosku anna kun viis sataa vaunuihin..
En kirjoittanut YHTÄÄN mitään vaunujen hinnasta. Mun mielestä ne kyllä on aika kalliit tollaisiksi vaunuiksi. En maksaisi tota hintaa noista, todellakaan.
 

Yhteistyössä