Siis kuinka kauan voi olla veristä vuotoa ennenkuin synnytys alkaa?? (ällöä jutskaa, älä avaa...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Lauantaista asti valunut verensekaista "limaa" (limatulppaa?).. Nyt rv 40+1

Kuinka kauan tommosta veristä vuotoa voi tulla ennenkuin tosi on kyseessä?
Kuopus syntyi samana päivänä kun moinen alkoi, nyt alkaa jo kiristämään hermoa kun mitään ei tapahdu! :kieh:

mulla tuli limatulppaa kahden päivän ajan. eli silloin joskus lauantaina ja maanantaina poika syntyi. voi olla yvin että yöllä syntyy. Ja me avitettiin ehkä hieman seksin kanssa, tiedä sitä sitten auttoko.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Verinen vuoto ei ole normaalia. Äkkiä lääkäriin jos et ole vielä käynyt.:o
Istukka voi olla irronnut!!

Verinen vuoto on NORMAALIA ennen synnytystä! Siinä tapauksessa se ei ole normaalia jos sitä tulee PALJON. Mutta jos vuoto on verensekaista limaa se on normaalia. Kohdunsuu on aukeamassa ja pintaverisuonet rikkoutuu synnytyskanavasta. Synnytys on jo tosi lähellä.

Sanoisin että varmaan viimestään huomenna tulee lähtö synnärille :D Tsemppiä synnytykseen!

mä lähtisin huomenna näytille jos vuoto vaan jatkuu, ettei istukalle ole mitän käynyt.

Mulla on molemmat syntyneet kanssa saman päivän aikana kun tulppa tuli.

Mulla tuli sitä limaklönttiä parisen viikkoa ja lapsi syntyi sitten sektiolla (koska istukka alkoi repeilemään ja alkoi yhtäkkinen kova verenvuoto) laskettuna päivänä. Mutta kun sulla jo on la ohi, niin eikai siinä ainakaan enempää kuin se 2 vko mene :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:

Verinen vuoto on NORMAALIA ennen synnytystä! Siinä tapauksessa se ei ole normaalia jos sitä tulee PALJON. Mutta jos vuoto on verensekaista limaa se on normaalia. Kohdunsuu on aukeamassa ja pintaverisuonet rikkoutuu synnytyskanavasta. Synnytys on jo tosi lähellä.

Sanoisin että varmaan viimestään huomenna tulee lähtö synnärille :D Tsemppiä synnytykseen!

Iiiiik, tuliskin!!

Kiitti! :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:

Iiiiik, tuliskin!!

Kiitti! :flower: =)

Voiiii!! Miracles!!! Se on sulla menoa... :D KÄÄÄKK! :heart:

Yhteistyössä