Siis katsokaa tätä vartaloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sabriina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
retro2.jpg

Sama nainen ^

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;27945282:
Vaatteet päällä näyttää kyllä kauniilta, mutta sitten kun näkee millainen se kroppa oikeasti on...
Makuasia, mutta minä tykkään sellaisista naisvartaloista mitä näkee 50-luvun uimapukukuvissa. On monenlaista eikä photoshopista tietoakaan.

Samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;27945282:
Vaatteet päällä näyttää kyllä kauniilta, mutta sitten kun näkee millainen se kroppa oikeasti on...
Makuasia, mutta minä tykkään sellaisista naisvartaloista mitä näkee 50-luvun uimapukukuvissa. On monenlaista eikä photoshopista tietoakaan.

Siis kun tuo (ja kaikki muut alan ihmiset) on tuon ekan kuvan kunnossa vain sen 3päivää kisojen ajan. Muulloin se kroppa on pehmeämpi, lihakset toki erottuvat, muttei noin rajusti. Lavalla käytetään myös hillitöntä rusketusväriä, joka tekee kummallisen näköiseksi. Ei me normaalit ihmiset ikinä ymmärretä, mitä noissa 1. kuvan kropissa on kaunista :). Tarkoitan vain, että tuo Anna on erittäin kaunis ja kisakauden ulkopuolisessa lookissaan ihan varmasti kääntäisi jokaisen "hyi yök"-huutelijan pään.

[QUOTE="vieras";27945293]Siis kun tuo (ja kaikki muut alan ihmiset) on tuon ekan kuvan kunnossa vain sen 3päivää kisojen ajan. Muulloin se kroppa on pehmeämpi, lihakset toki erottuvat, muttei noin rajusti. Lavalla käytetään myös hillitöntä rusketusväriä, joka tekee kummallisen näköiseksi. Ei me normaalit ihmiset ikinä ymmärretä, mitä noissa 1. kuvan kropissa on kaunista :). Tarkoitan vain, että tuo Anna on erittäin kaunis ja kisakauden ulkopuolisessa lookissaan ihan varmasti kääntäisi jokaisen "hyi yök"-huutelijan pään.[/QUOTE]

Eikös tässä kysytty, että onko alkuperäisen kuvan naisella maailman paras bikinivartalo? Siihenhän tässä on vastattu.

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="vieras";27945298]Eikös tässä kysytty, että onko alkuperäisen kuvan naisella maailman paras bikinivartalo? Siihenhän tässä on vastattu.[/QUOTE]

No joo, oot oikeessa :). Ärsyttää vain tuo yökittely jonkun oikeasti kauniin ja timmin ihmisen ulkonäölle. Lisäksi luin tuon naisen blogia nyt hieman (ei siis ollut minulle tuttu ennen tätä avausta), ja ko. nainen vaikuttaa vielä todella herttaiselta! Sai jostain kisoistaan Miss Congeniality -pokaalin (=kanssakilpailijat valitsivat reiluimmaksi ja kivoimmaksi kisakaveriksi). Aiheen vierestä, sori :).

asento on tuossa anna lehden kuvassa irvokas ja saa kropan näyttää kauhealta, mut kyl mä en pistäs vastaan jos saisin läskiperseeni raahattua salille ja olis itsekuria olla mättämättä kaikkee teollista sontaa suuhunsa ja näyttäs tältä..

http://www.musculardevelopment.com/pictures/digital-divas/4029-digital-diva-finnish-arnold-amateur-bikini-anna-virmajoki.html

En koskisi pitkällä tikullakaan.. Ihan kauhean näköinen kroppa..

= eli ei todellakaan ole, suurinpiirtein vain kalmoilta löytyy vielä puistattavampia bikinikroppia..

Makuasioita. Itseäni ei säväytä yhtään ylitreenattu kroppa. Sopusuhtaisuus ja sporttisuus on hieno asia, mutta minkäänlainen ylilyöty fitness / kehonrakennus ei minun estetiikassa ole kaunista.

[QUOTE="pok";28012751]Nuo silikonitissit näyttää päälle liimatulta. Siltä et ne vois irrota..[/QUOTE]

niinpä :D

eikä ole paras

esim Karita Tykällä ja Satu Tuomistolla on kauniit kropat

Kyllä varmaan joitakin miehiä viehättää, samoin kuin Bullin runko joitain naisia. Osa tykkää myös selkeästi ylipainoisista tai sitten ulkonäöllä ei ole niin väliä toisille. Itse tykkään luonnollisen urheilullisista, ei ylikireistä, mutta hoikista vartaloista. Täällä hehkutellaan isoja tissejä, mutta mulle niillä ei ole juurikaan merkitystä, kun yleensä sitä ylimääräistä roikkuu sitten muuallakin.

Yhteistyössä