Siis katsokaa mikä maha mulla on!!

  • Viestiketjun aloittaja Ei oo todellista
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuotah noin... hyvä jos heräsit todellisuuteen tekemään tilanteelle jotakin. Onko miehesi myös iso?
Ei oo mies iso.... normaali, 179 cm ja 76 kg.
Ok, monesti vaan näkee pulskia pariskuntia ja silloin elämäntavat on totaalisen rempallaan. Vai onko sun miehes vaan sitä sorttia, että vaikka söis mitä niin ei liho vai syötkö sä aina kaikki herkut (ei pahalla:)) Mä tiedän, että tuossa tilanteessa sun on vielä vaikeampi laihduttaa kun oot tilanteessa yksin ja miehesi kuitenkin normipainoisena saa syödä mitä lystää, helpommin varmaan sinäkin sorrut. Mut jospa se antaa sulle tukea jos päätät laittaa elämäntavat remonttiin.
 
:hug: pienillä ELÄMÄNMUUTOKSILLA pikkuhiljaa pysyviin tuloksiin :wave: . Älä vaan ala millekkään ihmedieetille koska se tulee takas mikä lähtee. Lisäät liikuntaa ja muutat edes pikkuhiljaa portaittain ruokailutottumuksia. Ei tarvi rääkätä ja vetää nollalinjaa. :flower:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuotah noin... hyvä jos heräsit todellisuuteen tekemään tilanteelle jotakin. Onko miehesi myös iso?
Ei oo mies iso.... normaali, 179 cm ja 76 kg.
Ok, monesti vaan näkee pulskia pariskuntia ja silloin elämäntavat on totaalisen rempallaan. Vai onko sun miehes vaan sitä sorttia, että vaikka söis mitä niin ei liho vai syötkö sä aina kaikki herkut (ei pahalla:)) Mä tiedän, että tuossa tilanteessa sun on vielä vaikeampi laihduttaa kun oot tilanteessa yksin ja miehesi kuitenkin normipainoisena saa syödä mitä lystää, helpommin varmaan sinäkin sorrut. Mut jospa se antaa sulle tukea jos päätät laittaa elämäntavat remonttiin.


Mies ja lapset ovat normaalipainoisia. Syy on ihan mun oma, mutta täytyy ottaa huomioon, että mulla on leikattu struuma, joten kilpirauhasarvoni on vajaatoiminnan rajamailla, mutta en saa siihen vielä lääkettä, koska arvot ovat juuri ja juuri normaalit. Se siis ainakin hidastaa painon pudotusta ja sitten kun se paino ei laske, niin sorrun aina dieteissä. Mutta nyt on jotain tehtävä. Nii, ja mihinkään mahapanta leikkaukseen en tule suostumaan.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuotah noin... hyvä jos heräsit todellisuuteen tekemään tilanteelle jotakin. Onko miehesi myös iso?
Ei oo mies iso.... normaali, 179 cm ja 76 kg.
Ok, monesti vaan näkee pulskia pariskuntia ja silloin elämäntavat on totaalisen rempallaan. Vai onko sun miehes vaan sitä sorttia, että vaikka söis mitä niin ei liho vai syötkö sä aina kaikki herkut (ei pahalla:)) Mä tiedän, että tuossa tilanteessa sun on vielä vaikeampi laihduttaa kun oot tilanteessa yksin ja miehesi kuitenkin normipainoisena saa syödä mitä lystää, helpommin varmaan sinäkin sorrut. Mut jospa se antaa sulle tukea jos päätät laittaa elämäntavat remonttiin.
ja tiedän itse miten hankalaa on (struuman ja vajiksen kanssa elää).
Olin ennen niitä norm. painoinen ja sitten tuli 4kk:ssa 20kg..

Mutta hakeudu vaikka yksityiselle! Raja-arvoissa on viilamisen väliä, mulla lääkitys vaikka olen nippa nappa rajoissa..

Mies ja lapset ovat normaalipainoisia. Syy on ihan mun oma, mutta täytyy ottaa huomioon, että mulla on leikattu struuma, joten kilpirauhasarvoni on vajaatoiminnan rajamailla, mutta en saa siihen vielä lääkettä, koska arvot ovat juuri ja juuri normaalit. Se siis ainakin hidastaa painon pudotusta ja sitten kun se paino ei laske, niin sorrun aina dieteissä. Mutta nyt on jotain tehtävä. Nii, ja mihinkään mahapanta leikkaukseen en tule suostumaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nurinkurista, mä täällä syön iltapalaks salaattia, kurkkua, ananasta sekä raejuustoa ja juomana vesi, laihdutan ja 4 kiloa pitäis tiputtaa. Bmi 21.
Mitä nurinkurista tossa on? Mikset sano suoraan että halusit tulla pätemään, tuntuuko paremmalta nyt? Mikä siinä on että normipainoset kitisee parista kilosta mutta oikeesti ylipainoset ajattelee jo terveyttáki...

Mee itseriittonen lehmä muualle pátemään! Tsempit ap:lle.
 
ap:lle
Mä olen kuullut että ihan elämäntaparemontilla on joku laihduttanut yli sata kiloa.
Luepa tämä kirja: "laihduta terveellisesti" tehokas ohjelma kaikenikäisille naisille,pysyvästi eroon ylipainosta,ilman ihmedieettejä!
Dieettien myötäpaino nousee takaisin jopa enemmän,kuin jos muutat elämäntapojasi silloin voit myösherkutellakin joskus ja se on yksilöllisesti räätälöity:)

TsemppiÄ!
 
revi siitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nurinkurista, mä täällä syön iltapalaks salaattia, kurkkua, ananasta sekä raejuustoa ja juomana vesi, laihdutan ja 4 kiloa pitäis tiputtaa. Bmi 21.
Niin sulla onkin ilmeisen selvästi syömishäiriö! Se on eri sairaus, kuin yli paino, eli ihan oikea sairaus.
 
sade
Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:
Siis laihdutusleikkaukseen? Kai te tiedätte että ennen sitä leikkausta pitää pystyä pudottaa painoonsa tietyn verran..

Minulle ei ole määritelty mitään määrää minkä verran pitää laihtua, mutta kk ennen leikkaus pidetään ENE -paasto, jotta maksassa oleva rasva pienenee.

 

Yhteistyössä