siis käsi ylös, kenen mielestä synnytys oli ihanaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hulluja. Mistä lähtien teurastaminen on ihanaa...
:eek: Ei ymmärrä... Teurastaminen?
Joku on ihan pihalla,ei ilmeisesti tiedä tapahtumasta yhtään mitään.
Jos olet nainen ja joskus saat oman pienen ihanan tuhisevan käärön syliisi ensimmäistä kertaa ja omatekemänä,sitten tiedät kyllä ettei se sana kuulu synnytykseen.

jos joku oottaa sen 9kk ja hoitaa tenavat siitä eteenpäin niin miä synnytän vaikka kui monta kertaa...siis se on OIKEESTI ihanaa...se ihana tune kun lapsi on syntynyt kaiken sen kipuilun ja muun urakan jälkeen niin mitään parempaa ei oo... siis parhaita "orgasmeja" ikinä!!

se oli ihan ihanaa ja jännää... mut tuli niin repeämä etten saa enää alateitse synnyttää,ettei suoli+ sulkijalihas repee taas.kun paranin nytte tosi hyvin mut jos uudelleen repee ni on huonompi juttu. että leikataan jos lapsia vielä tulee

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
:wave:
Raskaana olemisen ja synnytyksen puolesta voisin tehdä lapsia varmaan vaikka 100 :D
Mulla taas niin, että raskaana en tahdo olla, synnyttää voi ja lapset vois syntyä sen pikkuvauvavaiheen ylittäneenä, sanotaan nyt puolivuotiaina. :D
miua ei haittais vaik ne syntyis 18v :)

Vierastan sanaa ihana tässä yhteydessä.
Ainutlaatuisia hetkiä olivat ja lopputulos oli kaikissa kolmessa yhtä ihana,
Se tunne, kun koko "rääkki" on ohi ja lapsi on siinä rinnalla on kyllä uskomaton.

=) mutta vielä enemmän nautin niistä hetkistä kun synnyttäneiden osastostolla sitä ensi tunnemyllerryksestä selvittyään alkoi varovasti tutustua siihen uuteen ihmiseen.. sitä synnärin utumaailmaa kaipaan.

lisse
kaikki 4 synnytystä olivat ihania ja nopeita.en ttiedä edes mitä on kivut ja tuska.hyvä kun olen sairaalan pihalle entinyt,olin synnyttää hississä,paareilla tultu vastaan sairaalan pihalle,ambulanssikin haki kotoa,mutta ekaa menin ihan normaalisti synnyttää 5 aikaa aamulla lähdin kotoa 6 oli maailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Vierastan sanaa ihana tässä yhteydessä.
Ainutlaatuisia hetkiä olivat ja lopputulos oli kaikissa kolmessa yhtä ihana,
Se tunne, kun koko "rääkki" on ohi ja lapsi on siinä rinnalla on kyllä uskomaton.

=) mutta vielä enemmän nautin niistä hetkistä kun synnyttäneiden osastostolla sitä ensi tunnemyllerryksestä selvittyään alkoi varovasti tutustua siihen uuteen ihmiseen.. sitä synnärin utumaailmaa kaipaan.
Just näin!
:flower: :heart:

triplamama
kyllähän sitä synnyttää, ei siinä mitään, jos vain joku olisi mun puolesta raskaana....se on pitkä aika olla kipee...synnytys on vain yhen päivän urkkamaraton, ei paha rasti. vauvanhoito on überhelppoa, enkä koe isompienkaan lastenhoitoa vaikeana. asenne ratkaisee. eka oli tietty pelottavin, keskimmäisen synnytys oli oikein mukava homma ja tää nuorimmainen tuli kanssa sievästi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti7405:
Mä voisin kyllä synnyttää jos joku oottais mun puolesta. Tää toinen odotust oli ruumiillisesti ja huonon olon vuoks kamalaa. Synnytys oli nopea ja helppo.
Mä voisin olla raskaana sun puolesta :wave: Mun mielestä se on ihaninta aikaa mitä voi vaan olla... Rakastan sitä isoo mahaa (ihanku sei muutenkaan olis tarpeeks iso :LOL: )... :heart: :heart: :heart:

Hello Kitty
mä tykkäsin synnyttää toinen synnytys meni helpommin kun eka ja ponnistus vaiheessa oon päässy aina helpolla ekassa 3min ja tokassa 2min ne sairaalassa sanokin että tuleeko kolmas sitten 1min=) No se jää nähtäväksi tammikuussa sitten.Mä tykkään olla raskaana ja synnyttää ja voisin teh' vaikka 10 lasta jos joku muu hoitaisi uhmaiät jne....Mut kyllä se on mahtava tunne kun saa lapsen rinnalleen ja muutenkin ekat päivät ja ekat pari kk on aivan ihania<3

Yhteistyössä