Samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja mie:Juu neljä on ja kaikista synnytys oli kivulias, mutta ihana kokemus
Joku on ihan pihalla,ei ilmeisesti tiedä tapahtumasta yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ei ymmärrä... Teurastaminen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hulluja. Mistä lähtien teurastaminen on ihanaa...
miua ei haittais vaik ne syntyis 18vAlkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mulla taas niin, että raskaana en tahdo olla, synnyttää voi ja lapset vois syntyä sen pikkuvauvavaiheen ylittäneenä, sanotaan nyt puolivuotiaina.Alkuperäinen kirjoittaja vitviu::wave:
Raskaana olemisen ja synnytyksen puolesta voisin tehdä lapsia varmaan vaikka 100
Näin myös minä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mulla taas niin, että raskaana en tahdo olla, synnyttää voi ja lapset vois syntyä sen pikkuvauvavaiheen ylittäneenä, sanotaan nyt puolivuotiaina.Alkuperäinen kirjoittaja vitviu::wave:
Raskaana olemisen ja synnytyksen puolesta voisin tehdä lapsia varmaan vaikka 100
Juuri niin kuin mäkin olisin kirjoittanut!!Siis mä en ole ikinä voinut niin hyvin kuin raskaana ollessani.Se vaan oikeesti sopii mulle.Ihanaa!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vitviu::wave:
Just näin!Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Vierastan sanaa ihana tässä yhteydessä.
Ainutlaatuisia hetkiä olivat ja lopputulos oli kaikissa kolmessa yhtä ihana,
Se tunne, kun koko "rääkki" on ohi ja lapsi on siinä rinnalla on kyllä uskomaton.
=) mutta vielä enemmän nautin niistä hetkistä kun synnyttäneiden osastostolla sitä ensi tunnemyllerryksestä selvittyään alkoi varovasti tutustua siihen uuteen ihmiseen.. sitä synnärin utumaailmaa kaipaan.
Mä voisin olla raskaana sun puolesta :wave: Mun mielestä se on ihaninta aikaa mitä voi vaan olla... Rakastan sitä isoo mahaa (ihanku sei muutenkaan olis tarpeeks iso )... :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiti7405:Mä voisin kyllä synnyttää jos joku oottais mun puolesta. Tää toinen odotust oli ruumiillisesti ja huonon olon vuoks kamalaa. Synnytys oli nopea ja helppo.