Samaa olin sanomassaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hoitoon!! :headwall:
mä kans mietin, et oliko tää joku vitsiAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hoitoon!! :headwall:
eiku miulle tuli mieleen se irc-gallerian yhteisö "synnytys oli ihanaa" ja miusta se ei ollu, ni aattelin että onko oikeasti ihmisiä joiden mielestä se oli.... tai on... siis ei se mitn pelottavaakaan ollu mutta ei tod. voi sanoa maailman ihanimmaksi asiaksi.Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:mä kans mietin, et oliko tää joku vitsiAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hoitoon!! :headwall:
Mulla taas niin, että raskaana en tahdo olla, synnyttää voi ja lapset vois syntyä sen pikkuvauvavaiheen ylittäneenä, sanotaan nyt puolivuotiaina.Alkuperäinen kirjoittaja vitviu::wave:
Raskaana olemisen ja synnytyksen puolesta voisin tehdä lapsia varmaan vaikka 100
no onhan se synnytys kivuliasta jne mutta se jännitys ja se kun saa vauvan ekaa kertaa nähä ja kaikki se muu.. :heart: meillä varmaankin on lapsi kiintiö täynnä ja kyllä mulla on vähän haikee olo ettei sitä enää saa kokea.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:eiku miulle tuli mieleen se irc-gallerian yhteisö "synnytys oli ihanaa" ja miusta se ei ollu, ni aattelin että onko oikeasti ihmisiä joiden mielestä se oli.... tai on... siis ei se mitn pelottavaakaan ollu mutta ei tod. voi sanoa maailman ihanimmaksi asiaksi.Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:mä kans mietin, et oliko tää joku vitsiAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hoitoon!! :headwall:
Mä taas voisin niitä pikkuvauvoja pitää,mutta sitten ne isommat...Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mulla taas niin, että raskaana en tahdo olla, synnyttää voi ja lapset vois syntyä sen pikkuvauvavaiheen ylittäneenä, sanotaan nyt puolivuotiaina.Alkuperäinen kirjoittaja vitviu::wave:
Raskaana olemisen ja synnytyksen puolesta voisin tehdä lapsia varmaan vaikka 100
Kyllä mäkin huolisin ne pikkuvauvat, jos ne lupais olla huutamatta. Kuopuksesta jäi traumat, huusi kaiken hereilläoloaikansa puolivuotiaaseen, puolet vielä vuosikkaaksi. Kerran 18 tuntia nukkumatta putkeen.Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:Mä taas voisin niitä pikkuvauvoja pitää,mutta sitten ne isommat...Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mulla taas niin, että raskaana en tahdo olla, synnyttää voi ja lapset vois syntyä sen pikkuvauvavaiheen ylittäneenä, sanotaan nyt puolivuotiaina.Alkuperäinen kirjoittaja vitviu::wave:
Ei tartte, äijä hoiteli ihan hyvin neljä kertaa paksuksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hoitoon!! :headwall:
Ei ymmärrä... Teurastaminen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hulluja. Mistä lähtien teurastaminen on ihanaa...