siis juoko joku joka päivä limuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyhhyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29250489:
polttaako joku oikeesti tupakkaa, polttaa, hyh hyh, jopa nääjoiden mielestä limukka on hyh hyh

En polta, mutta eikö jo se kerro jotain limsoista, että vertaat niitä tupakointiin? Terveysvaikutukset ei ilmeisesti omastakaan mielestäsi paljon eroa?

Jotkut juo. Itse joisin, jos sitä olisi kaapissa. Siksipä en ostakaan limsaa kuin juhliin jne.

Vaikka kevytlimsassa ei olisi paljoa kaloreita, limsa on kyllä todella epäterveellistä.

Meillä oli lapsena janojuomana mehu. Vedenjuonti piti aikuisena oikein opetella, ja se, ettei mehua tarvitse olla koko ajan jääkaapissa.
Huono tapa se jatkuva limun/mehun lipittäminen. Paras janojuoma on vesi.

Mun mies ei juo ikinä vettä, ei ole ikinä juonut, aina vaan limpparia litratolkulla. Ite join ennen miestäni limsaa ehkä kerran vuodessa. Nykyään menee kyllä se pullollinen päivässä :ashamed:
Siitä vain tulee tapa ja tulee juotua enemmän kun on se pullo tuossa vieressä. Zeroa vetelen :)

Jep. Mut limuna katson myös vissyn.. jompaa kumpaa tulee se tuoppi tai useampi juotua, jos vaan kaapissa on. Mutta alkoa tai makeisia ym ei sitten menekään juuri lainkaan. Ruoka tehdään pääosin omista ja lähitalojen tuotteista.. :) Tuo on mun paheeni.. BMI on nippanappa 20 joten se siitä lihottavuudesta.
Olipa se limua tai kivennäisvettä, niin hampaita toki ärsyttää. Niimpä vettä päälle tai ainakin pari xylitol-pastillia auttaa siinä. Nyt on muutes tullut vesiä myyntiin, esim.aloevera-vissy jossa matalat hapot..

Mutta jos aletaan ynnäämään lisäaineita niin moni vetelee karkkipussistaan tai eineksistä isommat määrät päivittäin.. tai ilmansaasteista, jos ei asu niin korvessa mitä itse. ;) Joten hyhyh..

Olipa se limua tai kivennäisvettä, niin hampaita toki ärsyttää. Niimpä vettä päälle tai ainakin pari xylitol-pastillia auttaa siinä. Nyt on muutes tullut vesiä myyntiin, esim.aloevera-vissy jossa matalat hapot..

Tiedoksi, että makuvichyt näin tekevät, tavallinen Vichy ei.

No, on refluksitauti. Ei tartte juoda hiilihappoa sisältäviä tuotteita, kun ärsyttävät mahaa ja tavara lähtee pulppuamaan ruokatorveen. Itse luen limpparit epäelintarvikkeisiin, joita muita on mm. Jalostajan roiskeläpät.

Mutta hei, ei kai kukaan tosissaan vertaa limpparia ja piimää/maitoa keskenään. Eihän limpparissa ole mitään ravintoarvoja verrattuna maitotuotteisiin.

Mä en pystyisi juomaan joka päivä, se on niin makeeta että alkaa oksettaa. Joskus olen ostanut viikonlopuksi puolenlitran limsapullon, ja väkisin joudun juomaan sitä ettei kamalasti menisi hukkaan. En mä ikinä saa sitä kokonaan juotua kuitenkaan. Mulle siis riittää kun viikonloppuisin vaikka juon muutaman lasillisen.

Et saa juotua puolen litran pulloa, mutta juot muutaman lasillisen... kuinka pieniä laseja teillä oikein on? :D

Juo, mun mies ainakin. Ja energiajuomaa ja kahvia. Juo myös vichyä ja ihan hanavettä. Joskus aamulla juo tuoremehua. Pari kertaa viikossa juo saunakaljan tai pari ja pari kertaa vuodessa useamman oluen.

Täällä myös yksi, joka juo limua joka päivä. Muuten syön tosi terveellisesti, kasviksia/marjoja/hedelmiä menee jopa kilo päivässä jne, mutta oon ihan koukussa kokis zeroon! Menee 2-3 isoa pulloa viikossa. Paino-ongelmia ei sokeriton limu aiheuta (vaikka onhan siitä aspartaamista ties mitä teorioita), mutta hampaille ei varmasti tee hyvää ja onhan se aspartaami melkoinen myrkky. Mutta kuten sanottu, polttaahan monet tupakkaakin ja tekee muita terveyden suhteen huonoja ratkaisuja elämässään, ei se sen kummempaa ole.

Ja chef, nimenomaan vesi on elintärkeää, ja sitäpä sattuu olemaan suurin osa niin limuista, maidosta kuin mehuistakin. ;)

juon 0,33 tölkin cocacocaa päiittäin.ennen join enemmän,nykyään tuo on päivä-annokseni.
en käytä alkoholia,tupakkaa,lääkkeitä,huumeita tai muitakaan päihteitä,yks pieni limutölkki on se mun juttu :)

Ei juo!

Hampaathan siinä pilaantuu, for god sake!!

Limsat on meillä juhlajuomaa ja viikonlopun kunniaksi joskus otetaan.

Yksi kaveri kuulemma juo, juuri kuluneella viikolla teki tällaisen paljastuksen.
Kieltämättä järkytyin hieman ja sai kaveri osakseen aikamoisen saarnan aiheesta.

Mä en osta limsaa kuin kerran vuodessa ja se on jouluisin Julmustia. Muksun synttäreilläkin oli mustaherukkamehua juomana.
Mehua meillä ei ole myöskään esimerkiksi tänä vuonna ollut muulloin kuin muksun synttäreillä ja kerran, kun oltiin sairaana koko porukka.
Vesi ja joskus harvoin maito, niillä pärjää ihminen ihan hyvin.

Uusimmat

Yhteistyössä