Eikö paperi vessanpöntössä veden päällä aja saman asian ja siis olisi hiukka järkevämpää??????????Alkuperäinen kirjoittaja luulen:Eiköhän ne käytä kuitenkin paperia eikä ihan paljaalle kädelle?
Palstalaisen pitää oppia luonnollinen häpeä itseään kohtaan. Pitää hävetä olevansa nainen, pitää hävetä kuukautisia, karvoitusta, rasvanmuodostusta lantiolla. Ulostaminen - luolamiehen hommaa. Ajattele, että pitää olla aina valmis peräpään nuolemiseen. Olet juuri kakkaamassa, mutta miehesi olisikin halunnut nuolla peräreikääsi. Eikö ole muka noloa?Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:Jokainen ihminen kuitenkin ulostaa, niin miksi sitä molskahdusta muka hävetä tarvitsee? Myönnän kyllä, et oon aika punainen tullessani julkisesta wc-kopista pihalle jos oon hirveettömien pierujen saattamana saanut tulosta aikaan ja joku odottaa kopin ulko puolella vuoroaan. Ei välttämättä aina ne äänet kaikkea kuitenkaan kerro vaan se haju! :x
Mielestäni kuitenkin epämiellyttävämpää on mennä epä siistiin vessaan jossa menkkarätit ei löydä tietään roskikseen, kuin vessaan josta on kuulunut molskahduksia tai pieruja.
Just näin!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstalaisen pitää oppia luonnollinen häpeä itseään kohtaan. Pitää hävetä olevansa nainen, pitää hävetä kuukautisia, karvoitusta, rasvanmuodostusta lantiolla. Ulostaminen - luolamiehen hommaa. Ajattele, että pitää olla aina valmis peräpään nuolemiseen. Olet juuri kakkaamassa, mutta miehesi olisikin halunnut nuolla peräreikääsi. Eikö ole muka noloa?Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:Jokainen ihminen kuitenkin ulostaa, niin miksi sitä molskahdusta muka hävetä tarvitsee? Myönnän kyllä, et oon aika punainen tullessani julkisesta wc-kopista pihalle jos oon hirveettömien pierujen saattamana saanut tulosta aikaan ja joku odottaa kopin ulko puolella vuoroaan. Ei välttämättä aina ne äänet kaikkea kuitenkaan kerro vaan se haju! :x
Mielestäni kuitenkin epämiellyttävämpää on mennä epä siistiin vessaan jossa menkkarätit ei löydä tietään roskikseen, kuin vessaan josta on kuulunut molskahduksia tai pieruja.